Gå til innhold

Hva skal gjøre med xn som avviser deg nå etter vennskap

Anbefalte innlegg

Gjest miafia

xn gikk fra meg sept og for 1mnd siden er vi igjen starten på noe nytt. I mellom tiden har det vært en advokatsak anngånde motorsykkel som jeg kjøpte fra min konto. samboer i mange år.

jeg gikk til sak fordi han satte den i sitt navn,jeg ville ha den.

Så jeg sa jeg ikke var ferdig,men så fikk han et nytt brev fra min advokat i går.

Han klarer ikke skille på meg og den saken.

Så nå er det atter slutt,jeg ble lei meg.

Hva skal jeg gjøre,trekker ikke saken tilbake.

Fortsetter under...

skorpionfisken

Skal du gjøre noe?

La advokaten gjøre jobben.

Du tror vel ikke at dere kan være venner etter en rettsak om mitt og ditt?

Det er slutt, og da trenger man ikke være venner heller med mindre man har barn å samarbeide om. Da trenger man heller ikke være venner, men man må kunne oppføre seg anstendig og ikke la barna være mellommenn i konflikten.

Gjest Elextra

Dette var litt uklart, men hvordan kan dere i det hele tatt tenke på å starte noe nytt så lenge dere har en rettssak gående dere i mellom? Selv om det ikke var rettssak, kan du vel ikke ønske å starte noe nytt med en som tilsynelatende er ganske sleip?

Eller hva var det egentlig som startet igjen for en måned siden? Kanskje han gir deg "smuler" for å få deg til å trekke saken?

Mange spørsmål her, men dette var uklart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...