Gjest munnen lukket Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Har den siste mnd vært plaget av stygg smak i munnen, dårlig ånde. Har ikke fått noen kommentarer på det, men merker det selv... Tygger tyggis og pastiller i ett sett og pusser tenner til den store gullmedalje, men ingenting hjelper... Smaken i munnen er nesten litt "gammel", føles som at ånden er råtten... Dette er så ekkelt, så håper noen kan hjelpe meg.. Spiser så og si det samme som alltid... Helt normal kost...En god del egg i det siste da, kan det være noen sammenheng? 0 Siter
mrxx Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Ikke godt å si hva dette er, men bruker du tanntråd? Matrester som setter seg i mellom tennene kan sitte der til de råtner og det er ikke akkurat noen behagelig lukt. Men hvis du ikke har vært plaget med dette før, så er det rart at det er mangel på bruk av tanntråd i tilfelle. Husk å puss tunga også:-) Hva med sykdommer av noe slag? Kanskje andre her kan si noe mer om det i tilfelle. 0 Siter
Gjest garmich Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Egg, og svovlen i dem, kan gi dårlig ånde, så¨prøv å kutt ut egg og se om det hjelper. Har du sett over mandlene dine nede i halsen? Sitter det hvite/gule pusspropper i dem, de kan lukte veldig ille. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Hvor gammel er du? lenge siden du har vært hos tannlegen? Kjenner du ising? Kan være mye rart, kan f.eks være en tannbyll pga stort hull. 0 Siter
fresja Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Er du begynt med nye tabletter i det siste? Med tabletter mener jeg også vitaminer, hvitløkstabletter og div. helsekostprodukt. 0 Siter
girl-next-door Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 er til tannlegen en gang i året, pusser tennene og tunga i 3 min morgen, kveld og vanligvis etter middag.. Har ikke begynt med nye tabletter.. Klarer ikke ha det slik lengre.. Hvor er det best å bli sjekket? tannlege eller lege? 0 Siter
girl-next-door Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 er til tannlegen en gang i året, pusser tennene og tunga i 3 min morgen, kveld og vanligvis etter middag.. Har ikke begynt med nye tabletter.. Klarer ikke ha det slik lengre.. Hvor er det best å bli sjekket? tannlege eller lege? det er jeg som er munnen lukket.... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Puss tunga di hver dag! Der sitter det ofte masse gørr som kan lukte vondt :-( 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 er til tannlegen en gang i året, pusser tennene og tunga i 3 min morgen, kveld og vanligvis etter middag.. Har ikke begynt med nye tabletter.. Klarer ikke ha det slik lengre.. Hvor er det best å bli sjekket? tannlege eller lege? Da vil jeg tro det er best å gå til legen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.