Gå til innhold

dårlig ånde...

Anbefalte innlegg

Gjest munnen lukket
Skrevet

Har den siste mnd vært plaget av stygg smak i munnen, dårlig ånde. Har ikke fått noen kommentarer på det, men merker det selv... Tygger tyggis og pastiller i ett sett og pusser tenner til den store gullmedalje, men ingenting hjelper...

Smaken i munnen er nesten litt "gammel", føles som at ånden er råtten...

Dette er så ekkelt, så håper noen kan hjelpe meg.. Spiser så og si det samme som alltid... Helt normal kost...En god del egg i det siste da, kan det være noen sammenheng?

Skrevet

Ikke godt å si hva dette er, men bruker du tanntråd? Matrester som setter seg i mellom tennene kan sitte der til de råtner og det er ikke akkurat noen behagelig lukt.

Men hvis du ikke har vært plaget med dette før, så er det rart at det er mangel på bruk av tanntråd i tilfelle.

Husk å puss tunga også:-)

Hva med sykdommer av noe slag? Kanskje andre her kan si noe mer om det i tilfelle.

Gjest garmich
Skrevet

Egg, og svovlen i dem, kan gi dårlig ånde, så¨prøv å kutt ut egg og se om det hjelper.

Har du sett over mandlene dine nede i halsen? Sitter det hvite/gule pusspropper i dem, de kan lukte veldig ille.

Skrevet

Hvor gammel er du? lenge siden du har vært hos tannlegen? Kjenner du ising?

Kan være mye rart, kan f.eks være en tannbyll pga stort hull.

Skrevet

Er du begynt med nye tabletter i det siste? Med tabletter mener jeg også vitaminer, hvitløkstabletter og div. helsekostprodukt.

girl-next-door
Skrevet

er til tannlegen en gang i året, pusser tennene og tunga i 3 min morgen, kveld og vanligvis etter middag.. Har ikke begynt med nye tabletter..

Klarer ikke ha det slik lengre.. Hvor er det best å bli sjekket? tannlege eller lege?

girl-next-door
Skrevet

er til tannlegen en gang i året, pusser tennene og tunga i 3 min morgen, kveld og vanligvis etter middag.. Har ikke begynt med nye tabletter..

Klarer ikke ha det slik lengre.. Hvor er det best å bli sjekket? tannlege eller lege?

det er jeg som er munnen lukket....

Gjest prust
Skrevet

Puss tunga di hver dag! Der sitter det ofte masse gørr som kan lukte vondt :-(

Skrevet

Da vil jeg tro det er best å gå til legen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...