Gå til innhold

MOTIVASJON????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at jeg bør begynne å trene nå. Er skikkelig slapp og sliten om dagen... Men, som de fleste har jeg dårlig tid og må finne en enkel og grei måte å trene på. Jeg trente alltid tidligere (er nå 30...), men nå klarer jeg ikke å finne motivasjonen!!

Noen bra tips her??

Skrevet

Det eneste jeg har fått til mht. til motivasjon er å begynne med små doser, og så tvinge meg selv når jeg merker at jeg leter etter unnskyldninger for å la være. Det er ikke alltid det fungerer - jeg jobber fortsatt med det :-)

"..................................."

Gjest Ut på tur, aldri sur!
Skrevet

Min største motivasjon var tanken på å kanskje ikke få se mine barn vokse opp...

Overvektig, astmatisk røyker midt i 30-åra - jeg så for meg mange, mange livsstilssykdommer som ville komme snikende...

Det var tidlig i fjor vår, og nå er jeg sikker på at jeg får se ungene vokse opp :o)!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Motivasjon: Kle av deg og still deg foran speilet! Tenk deg så hvordan du kan se ut om noen måneder.

(Uten at jeg vet hvordan du ser ut, men for veldig mange bør det være motivasjon nok).

Skrevet

Det eneste jeg har fått til mht. til motivasjon er å begynne med små doser, og så tvinge meg selv når jeg merker at jeg leter etter unnskyldninger for å la være. Det er ikke alltid det fungerer - jeg jobber fortsatt med det :-)

"..................................."

Det er så fantastisk deilig å føle at kroppen er i god form og ser bra ut! For ikke å snakke om fine tilbakemeldinger...

Jeg bare bestemte meg, og har trent flittig i snart tre år. Motivasjonen kommer ettersom resultatene viser seg. For det er jo ikke like moro hver gang, spesielt ikke i begynnelsen. Siden blir det en vane - en deilig en!

Gjest RedHot
Skrevet

Jeg så et par bilder av meg. Siden da har jeg trent av meg minst 15 kg, gikk så lett så.

Gjest Nettopp
Skrevet

Ikke ta deg vann over hodet. Begynn sjelden og ikke så hardt - f.eks. en rask gåtur en eller to ganger i uken. Du kommer til å like det. Etter hvert kan du begynne å jogge, eller bli med i et treningsstudio el. Sett deg et mål - f.eks. delta i et løp av noe slag, løpe en viss distanse på en viss tid, gå ned et visst antall kilo/buksestørrelser, komme i bedre form... Trening er deilig bare du kommer inn i det igjen. Gi deg selv en måned. De to første ukene er hardest, deretter vil du bli mer og mer tilfreds. Trening gir overskudd og godt humør - så lenge det ikke blir for mye. Lykke til:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...