Gå til innhold

selge sølv og smykker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mye av dette som jeg har arvet, men som jeg aldri bruker og faktisk ikke liker. Noe er litt verdifullt. Hvor skal jeg henvende meg for å få solgt det?

Skrevet

Du kan vel få byttet det inn hos en gullsmed? Evt. hos en sølv- og gullhandler, f.eks. Riibe i Trondheim (om de har butikker andre steder i landet vet jeg ikke).

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Anikvitetsforretninger. Lag avtale med 3-4 stykkr for "visning" og taksering. så vurderer du om du vil selge eller ei.

Gjest SSSSSbbbbbb
Skrevet

Du kan vel få byttet det inn hos en gullsmed? Evt. hos en sølv- og gullhandler, f.eks. Riibe i Trondheim (om de har butikker andre steder i landet vet jeg ikke).

Vil tro de fleste gullsmeder tar inn gull i bytte, men aner ikke hvor vanlig det er med penger for varen i gullsmedkjedene. Sølv er jeg noe usikker på, da det er av betydelig mindre verdi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...