Gjest paly Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Har mye av dette som jeg har arvet, men som jeg aldri bruker og faktisk ikke liker. Noe er litt verdifullt. Hvor skal jeg henvende meg for å få solgt det? 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Du kan vel få byttet det inn hos en gullsmed? Evt. hos en sølv- og gullhandler, f.eks. Riibe i Trondheim (om de har butikker andre steder i landet vet jeg ikke). 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Anikvitetsforretninger. Lag avtale med 3-4 stykkr for "visning" og taksering. så vurderer du om du vil selge eller ei. 0 Siter
Gjest SSSSSbbbbbb Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Du kan vel få byttet det inn hos en gullsmed? Evt. hos en sølv- og gullhandler, f.eks. Riibe i Trondheim (om de har butikker andre steder i landet vet jeg ikke). Vil tro de fleste gullsmeder tar inn gull i bytte, men aner ikke hvor vanlig det er med penger for varen i gullsmedkjedene. Sølv er jeg noe usikker på, da det er av betydelig mindre verdi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.