Gå til innhold

Hvordan gi komplement? (til en gutt)

Anbefalte innlegg

Gjest eijar
Skrevet

Hvordan gir jeg et komplement til en gutt jeg liker å være sammen med uten at det blir dumt? Har lyst å vise at jeg liker han uten at han føler seg pressa til å like meg liksom.

Skrevet

Jente:-)

--> Har lyst å vise at jeg liker han uten at han føler seg pressa til å like meg liksom.

vel, siden han ønsker å tilbringe tid sammen med deg, så er vel det en indikasjon på at han liker deg også, ikke sant?

Så da er det vel bare å være ærlig å si det som det er, du liker ham og trives i hans selskap...

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Kan du ikke si noe sånt som at "Jeg har det så moro når jeg er sammen med deg", eller "Jeg føler meg så avslappet og så meg selv når vi er sammen" eller noe som henspeiler til at når dere er sammen så har du det bra. Det er vel et greit kompliment. Faren er at det ikke skal virke for "kompisaktig" hvis det er noe annet du vil oppnå....

Gjest eijar
Skrevet

Kan du ikke si noe sånt som at "Jeg har det så moro når jeg er sammen med deg", eller "Jeg føler meg så avslappet og så meg selv når vi er sammen" eller noe som henspeiler til at når dere er sammen så har du det bra. Det er vel et greit kompliment. Faren er at det ikke skal virke for "kompisaktig" hvis det er noe annet du vil oppnå....

Takk for svar!

Gjest eijar
Skrevet

--> Har lyst å vise at jeg liker han uten at han føler seg pressa til å like meg liksom.

vel, siden han ønsker å tilbringe tid sammen med deg, så er vel det en indikasjon på at han liker deg også, ikke sant?

Så da er det vel bare å være ærlig å si det som det er, du liker ham og trives i hans selskap...

Vi tilbringer ikke mye tid sammen. Takk for svaret!

Gjest alive&kicking
Skrevet

Kjøp en fotballkamp billett og bli med ham på kampen. Dersom han liker fotball da....eller noe annet gøy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...