Gå til innhold

Venter, tilgir, venter...

Anbefalte innlegg

Gjest mamman til pål
Skrevet

Jeg får i hvertfall en bekreftelse på at jeg er en tulling, men lurer fortsatt på hva som får en mann til å gjøre slikt mot den han sier han elsker over alt.....

Han elsker deg ikke, han bruker deg. Dette er ensvært egoistisk mann. Men så er det ikke mange kvinner som lar seg bruke i 11 år heller da, så han var vel heldig sånn sett.

Våkn opp! Kom deg ut av dette! Du kaster bort livet ditt, og må da ha hatt ti fæle år?

Gjest venteren
Skrevet

SEX ditt skrell...SEX får en mann til å si hva som helst. Hvis han er av det kaliberet.Og det tror jeg nok denne mannen din er.

Ikke ukjent for meg den tanken,nei.

Han benekter alt slikt når han blir konfrontert.

Jeg har med rette kallt meg selv "hora hans", da har han sagt at det er synd jeg ser og føler det slik.......

Skrevet

Han påsto at han var separert for mange år siden...

Men nå har han jo påstått litt av hvert som slett ikke har vært sant da...

Gjest sammen surium
Skrevet

Han påsto at han var separert for mange år siden...

Han kan jo ha lånt skilsmissepapirer fra en venn, blanket ut navnene og fylt inn sitt eget, og så tatt kopi så det ser ekte ut. Det går sikkert helt greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...