Gjest klikkklikk Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ok, nå klikker jeg snart... Jeg har vært samboer i 2 år. I begynnelsen av forholdet følte jeg på meg at han skjulte noe for meg. Jeg følte den følelsen så strekt at jeg til slutt leste på innboksen på mobilen hans... -JA vet at jeg har INGENTING i hans personlige ting å gjøre, men den fornemmelsen jeg hadde var såpass sterk... Joda, der leste jeg meldinger fra Xen hans. Hun savnet han, nå hørte hun på sangen deres med tårer i øynene, blir så trist hver gang du sier du skal til den nye dama di... Ble jo til at jeg leste meldinger på mobilen hans max 10 ganger. Og alle de 10 gangene var det meldinger fra hun... Gjennom disse meldingene fra henne, la jeg to og to sammen og forstod at typen min hadde løyet til meg, sa han skulle til gamle venner og var hos henne f.eks. Vi har vært sammen 2år nå, et år siden jeg leste meldinger. Jeg sa til han at jeg hadde lest meld osv. Han inrømma at han hadde kontakt, men ikke nå lenger-har tatt han i den løynen et par ganger-men ikke det siste året. Problemet mitt er at jeg klarer ikke å stole på han. Når han nå sitter å skriver meldinger tenker jeg automatisk på henne-og dette PLAGER MEG!!!!! Jeg vet han heller vil ha meg, men hvorfor løy han da (jeg sa til han før vi ble sammmen at ærlighet er det eneste jeg KREVE!!) Tåler alltid sannheten.. Vet familien hans setter pris på Xdama hans. De har alle kontakt med hun, noe jeg ikke har vist før nå.... HVORFOR går han og resten av familien bak ryggen på meg. Hvorfor sier de ikke bare ærlig til meg at de fremdeles har kontakt?? Noen så har en Ide om hvorfor de lyver om dette??? Jeg er foresten 24år og han 30... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189750-klare-ikke-%C3%A5-glemme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.