Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Yasmin–supert!!!

jeg gikk på noen p-piller i ca 1,5 mnd, og var ikke fornøyd..fikk blødninger hele tiden osv.

Så gikk jeg og byttet til Yasmin..legen min sa at ingen av hans pasienter har lagt på seg av disse pillene..og at det er de mest anbefalte pillene..

jeg gikk på noen p-piller i ca 1,5 mnd, og var ikke fornøyd..fikk blødninger hele tiden osv.

Så gikk jeg og byttet til Yasmin..legen min sa at ingen av hans pasienter har lagt på seg av disse pillene..og at det er de mest anbefalte pillene..

oki, får sjekke ut de da ;) blir bare verre og verre denne kvalmen her, even matlukt gjør meg kvalmere nå

oki, får sjekke ut de da ;) blir bare verre og verre denne kvalmen her, even matlukt gjør meg kvalmere nå

Jeg ble kvalm av p-plasteret, men det gikk over altså. Tok noen uker, men jeg kunne leve med det.

De fleste leger anbefaler at du venter før du bestemmer deg for ev. bytte, for de fleste bivirkninger forsvinner etter senest 3 mnd.

Risikoen for bivirkninger øker forresten hvis man bytter merker i følge en eller annen undersøkelse jeg leste for et par år siden.

Jeg gir opp Cerazette snart jeg også. Har reagert med kvalme, vektøkning, ekstrem hissighet osv.

Er litt fortvila for jeg har reagert på både hormonspiral, p-piller og p-plaster fra før av. Hva skal jeg liksom bruke nå da? (Pessar, andre piller og kobberspiral er uaktuelt, og gubben hater kondomer som pesten).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...