Gjest trist og lei Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Er litt trist i dag. Jeg er sammen med en flott kjæreste, og vi har barn som er mine fra tidligere. Han jobber og har veldig grei økonomi. Jeg var sykemeldt i tre år før jeg møtte ham (på grunn av ettervirkninger etter incest) Jeg har blitt bra og har etterpå utdannet meg, jobbet litt på forskjellige steder som vikar. Vi bor i min kjørestes bolig, og fordeler utgifter slik at jeg betaler maten til familien så betaler han alt ellers.Han er veldig snill og kjøper gaver og ting ofte til både ungene og jeg. Nå har jeg ikke arbeidsledighetstrygd lenger en til slutten av august,jeg har søkt på mange jobber men desverre har det bare blitt avslag til nå. Vi pratet litt om dette i dag og jeg spurte han hva han ville gjort i min situasjon og han sa at han ville vært mere nervøs en meg og måtte han ha jobb så adde han kjørt rundt over alt og spurt. Jeg kan ikke ta alle jobber som er på grunn av problemer med kroppen og jeg kan ikke jobbe deltid en time kjøring unna for da sitter jeg ikke igjen med noe av lønna. Jeg må iallefall ha inn hva jeg har i ledighetstrygd nå for å klare meg fremover og jeg må derfor forkaste noen jobber pågrunnav det. Ungene er jo også mitt hovedansvar selvom han er veldig flink med dem,men jeg kan jo ikke ta jobber hvor jeg feks jobber mye natteskift. Det som gjør meg litt trist i dag er at jeg ser vi har så foskjellig bakgrunn han tjener bra og spiller fotball for alt fra 10 til 30 tusen i uka. Jeg må de fleste måneder ta en del av kredittkontoen min for å kunne betale mine regninger og ha god middag på bordet hver dag og all maten ellers som familien trenger. Det er også vaskemidler, toalettpapir,tannkrem medmer.Jeg gjør så godt jeg kan men har ikke søkt på alle mulige jobber fordi de i lengden vil bli for tunge for kroppen min eller jeg må kjøre bort masse i bensin eller det er en for liten stillingprosent så det gir for lite.Men nå føler jeg at jeg bør søke på det som er. Det er vans