smurf78 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hm hva skal jeg gjøre? Sliter med følelsene mine her jeg sitter. Aldri vært i en slik situasjon før. Har vært samboer i snart 7 år nå.Ble sammen da jeg var 19, og er nå 26. Det siste året har ikke alt vært som det skal. Jeg har ikke de samme følelsene lenger. Er veldig glad i ham, men føler det mer som en venn. Eller det er det jeg ikke vet. Er så vanskelig alt sammen. Når det kommer til sex så vil jeg ikke. Har ikke villet de 2 siste årene omtrent, men jeg gjør det av og til for å glede ham. Men tenker alltid på en annen i fantasiene mine. Samboer reiser mye med jobben, spesielt i det siste. Vi har en felles kamerat, han er kanskje litt mer min kamerat som jeg henger med omtrent hver dag. Samboer vet det og det gjør ingenting. Mens han har vært bortreist har kameraten sovet på sofaen. Det har aldri skjedd noe mellom oss, men jeg flørter ganske mye med ham og fantaserer om han hele tiden. Hva skal jeg gjøre? Vet det ikken kan fortsette slik. Jeg elsker samboeren min tror jeg og vil bare det beste, men jeg føler at gnisten mangler. Tør ikke å bryte opp heller da vi leier leilighet sammen, har bil, dyr osv. I tillegg har han en stabil økonomi, noe jeg også føler er en grunn til at jeg fortsatt er hos ham. Huff, er så vanskelig å sette ord på dette. Blir bare frustrert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189844-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bård Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hva med rett og slett å fortelle samboeren din at grunnen til at du er nokså "fraværende" i forholdet deres er akkurat dette? Det kan i det minste gi ham en "Aha"-opplevelse - kanskje har han gått rundt med masse usikkerhet rundt dette selv? Du kan jo forklare så godt du kan at du en god stund har vært forelsket i denne barndomsvennen, men at det er HAM (samboeren din) du elsker og vil dele livet med, det er ham du har barn sammen med osv. Det er sikkert ikke helt ufarlig å foreslå dette, men jeg gjør det likevel: Det kan godt være at den beste måten å komme seg videre på i forholdet er å "gi etter" for frelskelsen og la den "brenne ut" på naturlig vis. Det krever imidlertid at forholdet dere to imellom er sterkt og trygt. Situasjonen du er i er tross alt ikke unik - det er noe mange par opplever i løpet av et langt liv sammen. Senest kunne man lese om dette i boken Klaus Hagerup har skrevet om sin mor Inger Hagerup... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189844-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1309459 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aerlig Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hvis man kombinerer hva du skrev om at du iblant hadde sex med han for å glede han, med denne uttalelsen: "I tillegg har han en stabil økonomi, noe jeg også føler er en grunn til at jeg fortsatt er hos ham", så er vi ikke så langt unna begrepet prostitusjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189844-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1309665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.