Bjarne banan Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 jeg selv syns at nesten alle låtene av Tina Turner passer perfekt til elskov. 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Prøysens "Du skal få ein dag i mårå" er heller ikke verst. 0 Siter
Prozak Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Dimmu Borgir, Satyricon og Burzum gir en skikkelig intim go'-stemning. "...................................." 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Under elskov ønsker jeg ingen musikk fra høytalere. Men musikken fra kjærsten, vil jeg ikke være uten ;o) Nå fikk du meg til å savne han ;o) 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Under elskov ønsker jeg ingen musikk fra høytalere. Men musikken fra kjærsten, vil jeg ikke være uten ;o) Nå fikk du meg til å savne han ;o) poetisk? 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 siden jeg er gigolo så stemmer jeg for pengegalloppen :-) ellers er vel Barry White det beste man kan spella dersom hu stønner for lite, sånn for å komme "in mood" liksom 0 Siter
Gjest BelBerg Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Fuck her gently med Tenacious D kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.