Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg vil takke alle som skriver sine råd,opplevelser og erfaringer her inne!! nå ser jeg at jeg ikke lenger er alene om alt dette(unnskyld)helvetes styret!! inatt drømte jeg for 2.gang at jeg fikk en jente,hun var så fin å jeg var så glad da jeg våknet!! jeg vet allerede hva hun skal hete,men det sier jeg ikke til noen,det vil hjertet mitt ha for seg selv!! jeg gleder meg slik til den lille kroppen kommer til oss,kaller meg mamma og kryper opp i fanget for å få kos...til feber og hoste,så jeg kan gjøre for mitt barn som min mamma gjorde for meg...til første skoledag så jeg kan si hvor stolt mamma er..til de første steg eller de første ord..om de blir pappa eller mamma? mest av alt gleder jeg meg til å se mannen min som nybakt pappa for jeg vet jeg vil elske han enda mer...(om det er mulig da) om jeg bare kunne bli gravid!!!! takk for alle svar og tanker,de betyr alt for meg akkurat nå!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189873-f%C3%B8ler-meg-ikke-s%C3%A5-alene-lenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også drømt om graviditet et par ganger, hehe, men mine var langt mer skremmende enn dine, det kan jeg love deg. Jeg har født både det ene og det andre og blitt angrepet innvendig av et iltert foster. hehe.

Det er et helvetes styr, men selv om jeg er midt oppi det ene og det andre, og det er mulig det kommer enda mer styr etter hvert, så klarer jeg nå faktisk å koble bort fra baby. Det er faktisk en stor lettelse.

Lykke til og tenk at det som regel ordner seg til slutt, på en eller annen måte.

c",)

Jeg har faktisk ikke drømt så mye om dette. Et par ganger selvfølgelig.

Men den gangen jeg virkelig drømte om det var når jeg var gravid og før jeg aborterte. Var rart det der. kroppen fortalte meg lissom at jeg var gravid. (det var før vi virkelig prøvde å bli gravid, så jeg var ikke noe besatt av tanken på det heller)

• 2 uker senere...
Gjest det kom et barn...

Jeg har også drømt om graviditet et par ganger, hehe, men mine var langt mer skremmende enn dine, det kan jeg love deg. Jeg har født både det ene og det andre og blitt angrepet innvendig av et iltert foster. hehe.

Det er et helvetes styr, men selv om jeg er midt oppi det ene og det andre, og det er mulig det kommer enda mer styr etter hvert, så klarer jeg nå faktisk å koble bort fra baby. Det er faktisk en stor lettelse.

Lykke til og tenk at det som regel ordner seg til slutt, på en eller annen måte.

c",)

"født både det ene og det andre" i drømmen - kjenner den :) før nr. 2 ble født "fødte" jeg en bunt gulrøtter - det var kjempeskuffende å våkne!! Men heldigvis var maven intakt.. hehe

Annonse

Gjest smil og vær glad

"født både det ene og det andre" i drømmen - kjenner den :) før nr. 2 ble født "fødte" jeg en bunt gulrøtter - det var kjempeskuffende å våkne!! Men heldigvis var maven intakt.. hehe

da jeg var gravid drømte jeg at jeg fødte en dukke. Jeg var så skuffet over at jeg hadde gått 9 måneder og ventet på noe som ikke var en ordentlig baby.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...