Gå til innhold

sex med eksen

Gjest uff, uff, uff, uff...hvordan kunne jeg gjøre noe så dumt???

Anbefalte innlegg

Uff...hvordan kunne jeg finne på og gjøre noe så dumt da?? I natt når jeg kom hjem fra byen ringte jeg til eksmannen min og spurte om jeg kunne komme innom for å få et glass vann før jeg gikk hjem. Det endte opp i senga, hvor vi hadde herlig sex. Hvordan kunne jeg gjøre noe så dumt da? Begge er egentlig single, men har noe på gang. Vi har skikkelig dårlig samvittighet og føler at vi har vært utro, selv om vi egentlig ikke har noe skikkelig forhold noen av oss.

Syns dere at jeg skal si noe til han som jeg nesten har et forhold til? Han ville definitivt ikke likt det. Vi har hatt et sexforhold i flere måneder, men det er blitt litt mer seriøst i det siste.

Det mellom min eksmann og meg kommer ikke til å skje igjen. Har aldri hatt sex med han etter at vi ble skilt, og kommer aldri til å ha det igjen. Han kommer ikke til å si det til noen. Men jeg føler egentlig for å være ærlig. Hva syns dere?

Uff....hvordan kunne jeg være så dum? Blir visst litt tullete dette innlegget, men dere får ha meg unnskyldt etter en lang og fuktig natt på byen og hos min eks..:-/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189894-sex-med-eksen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

4

• Velouria

3

• Babette

2

• Jeg er en annen

2

Gjest Aimabel

Ærlighet varer jo alltid lengst. Bedre å lette samvittigheten nå, før forholdet blir veldig seriøst...

Eller ødelegge det før det har begynt? Hvis samboeren min hadde fortalt noe sånt i begynnelsen, hadde vi ikke vært sammen i dag. Jeg forventet jo at han var forelsket i meg i begynnelsen, og da ville je synes det var en dårlig start. Hadde hatt vanskelig for å kunne stole på han i en vanskelig situasjon senere i forholdet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189894-sex-med-eksen/#findComment-1309771
Del på andre sider

Svaret på dette er jævlig enkelt: Hold kjeft og lat som det ikke har skjedd. Dette er et ikke-problem.

*Jeg hadde ikke sagt noe, hvis jeg var i din situasjon:o)

Meningsløst å såre han unødvendig, hvis dette er et forhold du har lyst til å prøve ut og se hva er..

-Men for å være ærlig,..Hadde det vært motsatt, at det var han som hadde gjort dette, hadde jeg hatt ønsket å fått vite det...For da hadde jeg gjort det slutt med han..

At han hadde klart å være utro allerede så tidlig hadde ødelagt mitt håp om han..

Spesielt da hvis det var med hans eks, for da hadde ikke jeg klart å tro på at de var ferdige med hverandre, uansett hvodan han hadde forklart det.

*Hadde det nye forholdet vært mer seriøst og vi hadde begynt å planlegge det og presentere foreldre,familie osv...

Da hadde jeg gått fra han, uten å si den egentlige grunn..

Jeg hadde ikke klart å fortsette i et forhold der hvor jeg allerede hadde vært utro..

Sier litt mot meg selv her, og gir frem egoismen ;o)

Men det er slik JEG ville gjort det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189894-sex-med-eksen/#findComment-1309775
Del på andre sider

Annonse

*Jeg hadde ikke sagt noe, hvis jeg var i din situasjon:o)

Meningsløst å såre han unødvendig, hvis dette er et forhold du har lyst til å prøve ut og se hva er..

-Men for å være ærlig,..Hadde det vært motsatt, at det var han som hadde gjort dette, hadde jeg hatt ønsket å fått vite det...For da hadde jeg gjort det slutt med han..

At han hadde klart å være utro allerede så tidlig hadde ødelagt mitt håp om han..

Spesielt da hvis det var med hans eks, for da hadde ikke jeg klart å tro på at de var ferdige med hverandre, uansett hvodan han hadde forklart det.

*Hadde det nye forholdet vært mer seriøst og vi hadde begynt å planlegge det og presentere foreldre,familie osv...

Da hadde jeg gått fra han, uten å si den egentlige grunn..

Jeg hadde ikke klart å fortsette i et forhold der hvor jeg allerede hadde vært utro..

Sier litt mot meg selv her, og gir frem egoismen ;o)

Men det er slik JEG ville gjort det.

Jeg er enig med deg om at jeg ville ønsket å vite det dersom det var han som hadde gjort det. For da ville jeg ikke vært sammen med han mer. Men vi er jo forsåvidt ikke sammen enda.

En annen ting er at det som skjedde med min eksmann kommer aldri til å skje igjen. Jeg er over han, og vet at vi aldri kommer til å bli sammen igjen.

Dersom jeg hadde vært sammen med noen hadde jeg selvfølgelig aldri gjort noe slikt. Jeg er ikke av den utro typen. Jeg vet at jeg aldri ville gjort dette da.

Jeg har virkelig lysst å satse på denne mannen, han er en kjernekar. Derfor har jeg på en måte ikke lysst til å såre han ved å si dette, men på en annen side vet jeg at ærlighet varer lengst. Men dersom jeg sier det til han blir det vel som du sier vanskelig for han å kunne stole på meg senere, spesielt i forhold til min eksmann. Men det vet jeg med sikkerhet at han kan!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189894-sex-med-eksen/#findComment-1309891
Del på andre sider

Jeg er enig med deg om at jeg ville ønsket å vite det dersom det var han som hadde gjort det. For da ville jeg ikke vært sammen med han mer. Men vi er jo forsåvidt ikke sammen enda.

En annen ting er at det som skjedde med min eksmann kommer aldri til å skje igjen. Jeg er over han, og vet at vi aldri kommer til å bli sammen igjen.

Dersom jeg hadde vært sammen med noen hadde jeg selvfølgelig aldri gjort noe slikt. Jeg er ikke av den utro typen. Jeg vet at jeg aldri ville gjort dette da.

Jeg har virkelig lysst å satse på denne mannen, han er en kjernekar. Derfor har jeg på en måte ikke lysst til å såre han ved å si dette, men på en annen side vet jeg at ærlighet varer lengst. Men dersom jeg sier det til han blir det vel som du sier vanskelig for han å kunne stole på meg senere, spesielt i forhold til min eksmann. Men det vet jeg med sikkerhet at han kan!

Sats på denne mannen :o)

Men du skaper problemer ved ærligheten her, hvis JEG er mannen..

Dere har jo ikke et ordentlig forhold enda..

Hadde jeg vært han, hadde jeg ikke følt at du var forelsket nok og sneket meg vekk fra deg.

Uansett hva du hadde sagt om dine følelser til din eks,så hadde jeg aldri følt meg sikker på dine ord.

Jeg hadde valgt å ikke si noe i din situasjon :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189894-sex-med-eksen/#findComment-1309893
Del på andre sider

Det evinnelige maset om at "ærlighet varer alltid lengst" stemmer absolutt ikke alltid. Man kan da ikke stole blindt på et slikt ordtak!

Det fins ingen som helst grunn til at du skal fortelle din nye flamme om dette. Hva skal det være godt for? Fordi ærlighet-varer-alltid-lengst er noe vi liker å slenge rundt oss med??

Nei, ærlig talt. I dette tilfellet tjener alle på å holde kjeft og katalogføre det under "sånt som skjer".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189894-sex-med-eksen/#findComment-1309896
Del på andre sider

Jeg er en annen

Det evinnelige maset om at "ærlighet varer alltid lengst" stemmer absolutt ikke alltid. Man kan da ikke stole blindt på et slikt ordtak!

Det fins ingen som helst grunn til at du skal fortelle din nye flamme om dette. Hva skal det være godt for? Fordi ærlighet-varer-alltid-lengst er noe vi liker å slenge rundt oss med??

Nei, ærlig talt. I dette tilfellet tjener alle på å holde kjeft og katalogføre det under "sånt som skjer".

Helt enig. "Ærlighet" er ofte en egoistisk trang til å lette egen samvittighet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189894-sex-med-eksen/#findComment-1309906
Del på andre sider

Annonse

Så lenge det ikke er noe seriøst med deg og han fyren er det jo bare tull å fortelle det.

Det er jo noe seriøst på gang, er jo derfor jeg har så dårlig samvittighet. Men vi har ikke et fast forhold ennå, men visse uskrevne forpliktelser har vi vel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189894-sex-med-eksen/#findComment-1310570
Del på andre sider

Det er jo noe seriøst på gang, er jo derfor jeg har så dårlig samvittighet. Men vi har ikke et fast forhold ennå, men visse uskrevne forpliktelser har vi vel.

Om du sier det, så stikker han sikkert. Det hadde iallefall jeg gjort om en jeg var på vei til å innlede noe seriøst med hadde knulla eksen sin. Det er jo ikke akkurat noen oppløftende nyheter for ham.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189894-sex-med-eksen/#findComment-1310572
Del på andre sider

Gjest erna i jern

Eller ødelegge det før det har begynt? Hvis samboeren min hadde fortalt noe sånt i begynnelsen, hadde vi ikke vært sammen i dag. Jeg forventet jo at han var forelsket i meg i begynnelsen, og da ville je synes det var en dårlig start. Hadde hatt vanskelig for å kunne stole på han i en vanskelig situasjon senere i forholdet.

Ja, men unasett om du hadde fått visst det eller ikke så var det jo gjort. Er det ikke bedre å vite hva han er i stand til å gjøre, og faktisk vite at han kanskje ikke var til å stole på likevel?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189894-sex-med-eksen/#findComment-1310966
Del på andre sider

Gjest erna i jern

Hvordan kan du si du er helt over ex og at det her ikke kommer til å skje igjen, det skjedde jo nå... kan vel skje igjen...

Hvis du virkelig ville satse på han andre, fatter jeg ikke hvorfor du gjorde det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189894-sex-med-eksen/#findComment-1310968
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...