Clue1365380406 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg tror faktisk at det var akkurat det som gjorde at jeg er så sikker nå på at jeg har kommet over han. Vi delte en fin opplevelse med hverandre, men var begge helt klar over og bestemt på at dette var siste gangen. Det kommer ikke til å skje igjen, og syns at det var en fin og god avslutning på et 10 år langt forhold. Nå er vi ikke lengre bitre på hverandre, men kan snakke helt vanlig sammen og det er herlig:) Det eneste skjæret i sjøen er altså han som jeg har litt dårlig samvittighet for. Men egentlig så tenker jeg at dette kommer han til gode og. Nå er jeg ihvertfall helt sikker, og kommer ikke til å tvile på at jeg ønsker min eksmann tilbake, eller på om han nye er den rette. Det fant jeg ut den natten at han var:-) Tror du har kommet fram til de konklusjonene du trenger. Og som du sier, det kommer din nåværende til gode, selv om det ikke akkurat var bra det du gjorde. Gå videre, du. Ikke tenk på dette mer, og ikke si noe om det til den nye. Selv om det er å legge skjul på det du har gjort, og ikke være ærlig, så sier du jo selv at du ikke er typen til å være utro. Forholdet deres er nytt, ikke påbegynt skikkelig. Dere kan ha mange gode år foran dere, så ikke risiker det ved å føle at du MÅ tilstå noe du har gjort før dere engang er sammen. Rotete og fort skrevet, men ta vare på det du har nå, ikke tull mer, så går det nok bra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189894-sex-med-eksen/page/4/#findComment-1311747 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.