Jeg liker å være singel--- Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg var lenge samboer med en gutt. Det er nå to år siden det ble slutt. Problemet er som følger: Eksen min har en kammerat som jeg er nokså betatt, av han er 27 år. JEg har hørt og de fleste ser at når vi nærmer oss hverandre lyser øynene vår opp som bare det. de "glittrer" på en måte til hverandre. Så de fleste jeg kjenner sier de kan se at han er betatt av meg også. Tingen er det at jeg og eksen min fikk en datter sammen og vi var samboere i nesten 3 år. og dette synes da denne gutten som jeg er så betatt av og som er betatt av meg at er så vanskelig å date meg siden jeg har vært sammen med den ene kammeraten hans. JEg skjønner ikke hvorfor vi ikke bare kan date og se hvordan det går.? Ha sier jo han har lyst,men synes det er litt vanskelig pga situasjonen. Hva skal jeg gjøre? eller er det like godt å glemme han? Noe som jeg vet blir veldig vanskelig så lenge jeg vet hav begge føler for hverandre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190010-dette-er-en-vanskelig-situasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kovac... Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Har vært/ er i akkurat samme situasjonen selv. Mitt råd til deg er prøv å glem han. Vet at det er veldig vanskelig. Men det blir et helvette, det kan jeg love deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190010-dette-er-en-vanskelig-situasjon/#findComment-1310727 Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvordan er forholdet ditt til din ex da? Kan du snakke med ham om det? Hvis dere er helt ferdige med hverandre er det vel likegyldig hvem dere dater videre? Jeg kjenner en som er samboer med sin beste venninnes eksmann, med venninnas velsignelse. De hadde vært skilt i mange år, da hun jeg kjenner tilfeldigvis traff på venninnas eksmann. De fant tonen, og tok det opp med vennina. Hun hadde ny mann og ble glad for at både eksmannen og venninna fant kjærligheten igjen. Og så praktisk for barna at pappa er sammen med en de har kjent og vært glad i siden de var født. Er man ferdig med exen er det likegyldig hvem denne dater. Jeg ville ikke brydd meg om min eksmann nå ble sammen med en venninne av meg. Hun ville kanskje ikke vært min nærmeste fortrolige lenger, men jeg ville da unne henne kjærligheten, selv om jeg kanskje ville advart mot de sidene av ham som jeg ikke liker. En annen sak er om det hadde skjedd i forbindelse med bruddet mellom oss. Hadde hans nye kone vært min venninne, og de to gikk bak ryggen på meg for å bli sammen før vi ble skilt ville jeg nok lagt begge to for hat for en periode. Men det går over det også har jeg funnet ut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190010-dette-er-en-vanskelig-situasjon/#findComment-1310927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.