daydreamer1365380564 Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Hvis du hadde fått gratis flytur og opphold + lommepenger, hvor ville du dratt? 0 Siter
Knotten Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Da ville jeg ha reist til Kenya på styrten! Vel, styrten var vel et dårlig ordvalg når vi snakker om å fly... Kenya med safari i Masai Mara, soloppgang over Kilimanjaro, solnedgang over Viktoriasjøen, en sandwich og Tusker på Torn Tree kafé i Nairobi, en bedre middag på Carnivore, der de serverer det mest eksotiske vilt, minst tre uker ved Mombasakysten... *sukk* 0 Siter
sigga Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Jeg ville levd cowboy- livet i det ville vesten et sted...(",)... 0 Siter
Gjest Lille Lotten Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Hawaii tror jeg... Helt klart Thailand, en (nesten)øde øy med kritthvit sand. F.eks Koh Samet. Har vært der flere ganger og Kanariøyene blir aldri mer det samme for å si det slik. 0 Siter
Velouria Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Fly til Venezuela og reise rundt der i et par uker, besøke et par kjente samtidig. Så fly til venninna mi i Mexico og kjøre til New Mexico å besøke meg der. Også slappe av en uke eller to på St Lucia og besøke en gammel kjæreste. Når jeg så kom hjem ville jeg reist en uke på hytta for å fordøye alle inntrykkene 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Fly til Argentina, noen uker i Buenos Aires, videre til Chile og så til Bolivia. Båt over Titicaca-sjøen til Peru, og så direkte til Machu Picchu. Deretter ned til kysten for badeferie, og avslutte i Amazonas med båttur på elevene i regnskogen. Det er min ultimate drøm, og en gang skal jeg gjennomføre den!!! M.v.reiselysten hilsen fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.