Gå til innhold

Drømmeferien

Anbefalte innlegg

daydreamer1365380564
Skrevet

Hvis du hadde fått gratis flytur og opphold + lommepenger, hvor ville du dratt?

Skrevet

Da ville jeg ha reist til Kenya på styrten! Vel, styrten var vel et dårlig ordvalg når vi snakker om å fly...

Kenya med safari i Masai Mara, soloppgang over Kilimanjaro, solnedgang over Viktoriasjøen, en sandwich og Tusker på Torn Tree kafé i Nairobi, en bedre middag på Carnivore, der de serverer det mest eksotiske vilt, minst tre uker ved Mombasakysten...

*sukk*

Skrevet

Jeg ville levd cowboy- livet i det ville vesten et sted...(",)...

Gjest Lille Lotten
Skrevet

Hawaii tror jeg...

Helt klart Thailand, en (nesten)øde øy med kritthvit sand. F.eks Koh Samet.

Har vært der flere ganger og Kanariøyene blir aldri mer det samme for å si det slik.

• 2 uker senere...
Skrevet

Fly til Venezuela og reise rundt der i et par uker, besøke et par kjente samtidig. Så fly til venninna mi i Mexico og kjøre til New Mexico å besøke meg der. Også slappe av en uke eller to på St Lucia og besøke en gammel kjæreste. Når jeg så kom hjem ville jeg reist en uke på hytta for å fordøye alle inntrykkene ;)

• 2 uker senere...
Gjest girasol
Skrevet

Fly til Argentina, noen uker i Buenos Aires, videre til Chile og så til Bolivia. Båt over Titicaca-sjøen til Peru, og så direkte til Machu Picchu. Deretter ned til kysten for badeferie, og avslutte i Amazonas med båttur på elevene i regnskogen.

Det er min ultimate drøm, og en gang skal jeg gjennomføre den!!!

M.v.reiselysten hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...