Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

dette er mulig et utfordring som er kjent for alle, men jeg prøver likevel.

Jeg er en mann på 44 år opprinelig kommer fra Øst Europa , men har bodd i Norge i 18år. Er høy , atletisk ( trimmer mye) og mange sier på men som drømme mannen.

Er gift for andre ganger , når med en som er 12 år yngre enn meg. Vi hadde bra seks, med mange alternativer, men etter at vi fikk en sønn 6 år siden det ble alt så kjedelig. Kun vanlig samleie , verken oralsex eller noe mer. Jeg hjelper mye hjemme, lager mye små overraskelser for kona mi, ta henne på tur og mye mer som trengs for å få opp stemningen. Vi har snakket mange ganger og hun sier at det er noe galt med meg fordi jeg har så ofte lyst på seks. Men kun er kun 32 og hvis jeg ikke skaper stemningen det bli ikke noe. Hun sier at hun elsker meg og er glad i meg men…

Noe jeg er ut eller på reiser mange kviner synes at jeg er en veldig tiltrekkende man , intelligent og med humor . Men uansett hva jeg gjør virket som at kona mi tenner ikke.

Har dere noen tips .

På forhånd takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190053-tips-trengs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beste rådet jeg kan gi deg er å ikke stresse rundt temaet sex. Da føler damene seg utilstrekkelige.

Prøv heller å være litt laid-back en stund. Kanskje hun tar litt mer initiativ da.

Takk Soviro,

Har prøvd dette, det virker som at hun få seg en stress moment når jeg er ikke frem på , men det være kun et kort stund.

Ekskona mi var også slik, før vi fikk barn det var mye aktiviteter, etter at barna har kommet det var ikke interessant lengre. Og dette er ikke et scenario som er typisk for meg, hører at mange menn som klager.

Er det slik at vi menn brukes kun å for å reprodusere ??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190053-tips-trengs/#findComment-1310955
Del på andre sider

Gjest god sommer

Takk Soviro,

Har prøvd dette, det virker som at hun få seg en stress moment når jeg er ikke frem på , men det være kun et kort stund.

Ekskona mi var også slik, før vi fikk barn det var mye aktiviteter, etter at barna har kommet det var ikke interessant lengre. Og dette er ikke et scenario som er typisk for meg, hører at mange menn som klager.

Er det slik at vi menn brukes kun å for å reprodusere ??

Hvor ofte gjør dere det? Jeg tror det er ganske vanlig at man ikke har sex så ofte når man har vært sammen en god stund. Og noen har ulike behov. Mitt råd er det samme som soviro kom med. Ikke stress med dette men prøv å fokusere på selve kosen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190053-tips-trengs/#findComment-1311036
Del på andre sider

Hvor ofte gjør dere det? Jeg tror det er ganske vanlig at man ikke har sex så ofte når man har vært sammen en god stund. Og noen har ulike behov. Mitt råd er det samme som soviro kom med. Ikke stress med dette men prøv å fokusere på selve kosen.

Hei god sommer,

dette med hyppigheten varierer, noen ganger 1-2 ganger per uka , andre perioder 1-2 ganger per måned.

Angående kosen det er faktisk meg som har mest lyst på dette. For kona mi har blitt rett på sakk.Jeg har lyst å klemme, kose , smakke men ikke hun. Vi hadde hatt ikke oral seks på 1 år.

Det som plagger meg er at mange rund sier at jeg er et veldig attraktiv mann men på tross dette klarer jeg ikke å få kona mi å tenne.

Når har jeg bestemt meg at jeg trekker meg tilbake og skal la hun å være i fred.

For meg seks er ikke kun kroppsbehov men også sjellelig,dette påvirke den mentale tilstanden og farge eller svart male hverdagen.Men burde det være slik at et slik naturlig behov skal oppnås med slike anstrengelse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190053-tips-trengs/#findComment-1311073
Del på andre sider

Gjest god sommer

Hei god sommer,

dette med hyppigheten varierer, noen ganger 1-2 ganger per uka , andre perioder 1-2 ganger per måned.

Angående kosen det er faktisk meg som har mest lyst på dette. For kona mi har blitt rett på sakk.Jeg har lyst å klemme, kose , smakke men ikke hun. Vi hadde hatt ikke oral seks på 1 år.

Det som plagger meg er at mange rund sier at jeg er et veldig attraktiv mann men på tross dette klarer jeg ikke å få kona mi å tenne.

Når har jeg bestemt meg at jeg trekker meg tilbake og skal la hun å være i fred.

For meg seks er ikke kun kroppsbehov men også sjellelig,dette påvirke den mentale tilstanden og farge eller svart male hverdagen.Men burde det være slik at et slik naturlig behov skal oppnås med slike anstrengelse.

Så synes ikke jeg dere har sex så sjeldent.... (Vi har en gang i måneden.) Jeg synes ikke du skal trekke deg helt unna, men kanskje du skal prøve å la henne ta initiativet? Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190053-tips-trengs/#findComment-1311076
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...