petter smart Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 - ja lykke til med å få deg kjæreste... Min kjæreste skulle ikke fått lov til å ha venner av det motsatte kjønn??????? det er helt utrolig! Jeg er bestevenn med eks kjæresten min, min samboer og hans samboe synes det er flott! Hurra for venner! Nei til sure, egoistiske og ikke minst verdens-redde kjærester. Man skal være litt redd for å miste kjærestene sine, det er endel av greia! Jeg er enig med Copy. Det kan like gjærne være postmannen eller en alenemor på babysvømmingen. ooooffff blir så matt! Jeg er glad jeg har venner som ikke er så himmla trangsynte og lite tolerante. Det kommer jo i stor grad an på hva en mener med venner. Dersom en tilbringer mye tid sammen alene, sovner sammen på sofaen, utstrakt bruk av SMS o.l. osv. så ville ikke jeg akseptert det. Da ville jeg følt at jeg ble satt utenfor og at de hadde noe å skjule. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190064-forelsket-i-min-beste-venn/page/2/#findComment-1312726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Oioi, dette kan ikke være lett for dere, men samtidig enkelt. Du er single og gjør hva du vil. Hva kan være bedre enn å elske og bli elsket av din beste venn? Dette er jo så romantisk at jeg mangler ord... Han: Har en utro samboer han holder sammen med på grunn av barna (hvis han snakker sant). Du skrev: 'Samboeren sier hun ikke er ferdig med ham hun har innledet et forhold til, men hun vil at han skal tilgi henne, så skal hun gjøre det slutt med den andre.' Unnskyld meg, men hva er samboeren for slags fjott? Og hva i all verden får mannen til å i det hele tatt ta opp et slikt åndssvakt ultimatium til seriøs vurdering? Han kan vel umulig akseptere noe så infamt? Hun har altså et ongoing forhold til en fyr og krever tilgivelse for å gjøre det slutt? Nå kan jo ikke du bestemme for mannen og enda mindre jeg, men det der er jo svinsk. Jeg håper du og din beste venn får et langt og lykkelig liv sammen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190064-forelsket-i-min-beste-venn/page/2/#findComment-1312736 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 PS: Jeg leste gjennom de andre svarene du har fått etter at jeg skrev mitt eget. Og da fikk jeg med meg det om å sove på sofaen sammen. Det er IKKE lov og utrolig frekt gjort når man er i forhold. Der har dere gått langt over streken for hva som er sømmelig og real oppførsel. Hvis samboerne deres har sagt at det var ok og hyggelig, har de løyet i angst for å bli beskyldt for sjalusi. Nå mistet jeg egentlig litt av sympatien for deres historie, men ok, dere får vel hverandre og det går nok bra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190064-forelsket-i-min-beste-venn/page/2/#findComment-1312739 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zida Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det kommer jo i stor grad an på hva en mener med venner. Dersom en tilbringer mye tid sammen alene, sovner sammen på sofaen, utstrakt bruk av SMS o.l. osv. så ville ikke jeg akseptert det. Da ville jeg følt at jeg ble satt utenfor og at de hadde noe å skjule. Her er det ikke snakk om at noen har gått bak ryggen på hverandre. Ja de har tilbrakt mye tid sammen, både som venner og i jobbsammenheng, men jeg har jo ofte vært tilstede også, det er ikke slik at de har gått ut uten å spørre meg, eller oversett meg på noe vis. Og JA det har blitt noen SMS, men han har aldri prøvd å holde noe skjult for meg, jeg har hatt full tilgang på hans telefon, den ligger stort sett på bordet når han er hjemme, og den som hører den først tar den/leser meld. Det med at de sov sammen blir nok litt mistolket her. Vi har en svær sofa i kjellerstuen, vi kaller den bare TV-sengen, de ble sittende opp da vi andre gikk og la oss, da jeg kom ned trappen neste morgen sov de, men det var ikke som om de lå tett omslynget eller noe. Hadde jeg ikke stolt på dem, hadde jeg nok aldri gått og lagt meg før dem! Jeg har aldri følt meg satt utenfor, og sorry, jeg blir så provosert av alle som mener man skal tviholde på partneren. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190064-forelsket-i-min-beste-venn/page/2/#findComment-1312955 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.