dinosaurdamen Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Tannpleieren har henvist datteren min til spesialist pga litt utstående tenner, hvilket er et familiekjennetegn i vår familie. Jeg hadde selv regulering for dette, men etter noen år så skled bare tennene tilbake og ble utstående igjen. Det jeg lurer på er - hvor nødvendig er egentlig regulering? Sånn estetisk syns jeg ikke tannstillingen hennes er spesielt ille. Hun selv er ikke så ivrig på å få regulering og jeg har strengt tatt ikke økonomi til å betale for det heller. Hvordan er reglene for dette nå? Hvor mye får man tilbake og omtrent hvor mye kan jeg forvente at det koster? Takknemmelig for råd her! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Hvor mye du får dekket kommer an på hvor stort overbitt hun har, altså antall millimeter. 0 Siter
Tannpleieren Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Du kan jo ta henne til kj.ortopede så h*n får bedømme om hun virkelig trenger det. Det er til syvende og sist opp til dere. Vi tannpleiere er som regel ikke ekspert i faget derfor henvises dere til spesialisten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.