Gå til innhold

Snart skal spiralen ut!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ramina

å du store verden så interessant...

Er det viiiiiiirkelig så innmari nødvendig å skrive så inni hampadalen sure innlegg?

Fanken skjære så mange sure innlegg det kan være på DOL til tider.

71 grader nord gleder seg over avgjørelsen de har tatt i hennes familie, og over det lille knøttet det forhåpentligvis vil ende opp med til slutt.

Er det så fryktelig rart det eller?

Det er fanden meg så mange sjalue folk her inne at noen ganger kan en bli på randen til å spy.

Til 71 grader nor : gratulere med avgjørelsen og lykke til. :)

Gjest bedehus

Er det viiiiiiirkelig så innmari nødvendig å skrive så inni hampadalen sure innlegg?

Fanken skjære så mange sure innlegg det kan være på DOL til tider.

71 grader nord gleder seg over avgjørelsen de har tatt i hennes familie, og over det lille knøttet det forhåpentligvis vil ende opp med til slutt.

Er det så fryktelig rart det eller?

Det er fanden meg så mange sjalue folk her inne at noen ganger kan en bli på randen til å spy.

Til 71 grader nor : gratulere med avgjørelsen og lykke til. :)

Sjalu?? Eh javel?

Jeg ser bare ikke poenget med å fortelle alle hele tiden hva som skjer i livene deres? Eller er det problemet? De har ikke noe liv?

Så hvis jeg sender inn x antall innlegg hvor jeg gleder meg over den nye mp3 spilleren min. Blomsten som kom på solsikka mi osv, så forsøpler jeg ikke forumet?

Sjalu?? Eh javel?

Jeg ser bare ikke poenget med å fortelle alle hele tiden hva som skjer i livene deres? Eller er det problemet? De har ikke noe liv?

Så hvis jeg sender inn x antall innlegg hvor jeg gleder meg over den nye mp3 spilleren min. Blomsten som kom på solsikka mi osv, så forsøpler jeg ikke forumet?

Det er litt annerledes å ønske seg et barn enn en MP3 spiller, særlig på dette forumet, som tross alt er for de som vil bli gravide ;)

Annonse

Gjest Ramina

Sjalu?? Eh javel?

Det er nå satt inn på forum "vil bli gravid" da.

Og klarer man ikke glede seg pitte lite grann over andres glede så er det vel like greit å la være å svare eller?

Gjest glaice

Sjalu?? Eh javel?

kanskje du bør gå ut av forumet "vil bli gravid"....

du trenger vel ikke lese alle innlegg, hvis du syns det er teit.

- 71 grader nord , gleder seg til dette, og ønsker å dele det med noen, er ikke da "vil bli gravid" - forumet et passende sted?

Her inne er du annonym, men kan alikevel dele det mest private med andre.

syns det er fint jeg!

Gjest bedehus

kanskje du bør gå ut av forumet "vil bli gravid"....

du trenger vel ikke lese alle innlegg, hvis du syns det er teit.

- 71 grader nord , gleder seg til dette, og ønsker å dele det med noen, er ikke da "vil bli gravid" - forumet et passende sted?

Her inne er du annonym, men kan alikevel dele det mest private med andre.

syns det er fint jeg!

Er det ikke rimelig obvious at noen som skriver inn her ønsker å bli gravid? trenger vel ikke forsøple bare for å¨si det? Det sier seg jo selv når man er her inne.

Spørsmål og erfaringer er vel forumet til, eller?

Gjest glaice

Er det ikke rimelig obvious at noen som skriver inn her ønsker å bli gravid? trenger vel ikke forsøple bare for å¨si det? Det sier seg jo selv når man er her inne.

Spørsmål og erfaringer er vel forumet til, eller?

akkurat nå syns jeg faktisk det er du som driver med forsøpling her inne!

Ferdig med å diskutere med deg!

Ha en fin dag.

Åååå, så spennende. Husker hvor spent jeg var da jeg tok ut spiralen den 7 januar i år. Vi skulle også prøve på 3. mann. Regnet med en laaaang prøveperiode.

Fikk mensen 13 januar, og så ble jeg jammen gravid på første eggløsning etterpå.

Nå er jeg snart 25 uker på vei med det som skal bli nr. 3 i vår familie.

Storesøstrene gleder seg veldig.

Lykke til, håper du slipper å vente lenge!!!!

Annonse

Gjest 71 grader nord

Åååå, så spennende. Husker hvor spent jeg var da jeg tok ut spiralen den 7 januar i år. Vi skulle også prøve på 3. mann. Regnet med en laaaang prøveperiode.

Fikk mensen 13 januar, og så ble jeg jammen gravid på første eggløsning etterpå.

Nå er jeg snart 25 uker på vei med det som skal bli nr. 3 i vår familie.

Storesøstrene gleder seg veldig.

Lykke til, håper du slipper å vente lenge!!!!

Bruker du svar til deg? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...