Gå til innhold

Blir det noe på dere i sommer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

*Rekker tunge*

Spør meg igjen i begynnelsen av oktober... ;o) Fy flate det er lenge til det...

Hehe, ja det er jaggu lenge til og det blir lenge å vente. Du får ordne opp så godt du kan selv:-)

Bare for å så litt salt i såret så er jeg nesten svett ennå jeg, etter sist:-)

Hehe, ja det er jaggu lenge til og det blir lenge å vente. Du får ordne opp så godt du kan selv:-)

Bare for å så litt salt i såret så er jeg nesten svett ennå jeg, etter sist:-)

*Hulker høyt* Nå er det ikke først og fremst orgasmene jeg savner (de klarer jeg jo utmerket å stå for selv), men hele mannen. Han er så god! :o)

Gjest prust

Å ja da :-)

Pga en dum diaré for halvannen uke siden, har vi måttet bruke kondomer (se egen kondomtråd i går) - men vi får det nå til likevel!

Gleder meg til ferien og fjellturer. Håper vi kan ta noen små avstikkere mens svigermor ser etter ungene - "Vi kan jo se om moltene er modne :-)"

Gjest Storekuk

Vi skal snart på to ukers båtferie med tilhørende idylliske, ensomme naturhavner. Der kan man nakenbade og gjøre det man har lyst til uten å forstyrres :)

Dama er så lei så lei.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Tror pungen er i ferd med å sprenge. Åsså nå på sommeren da, tiden da det er så enkelt å være utro..... HJELP!

Annonse

Har du duppa deg i Mjøsa enda? Iskaldt som vanlig?

Hvis det å dusje i mjøsvann så har jeg gjort det, men har ikke hoppet uti ennå. Det har jo vært svinekaldt i lufta helt frem til slutten av juni jo.

Fyrte i peisen i begynnelsen av juni...jeje...så det er nok ikke så varmt i vannet ennå. Sikkert bare to cm kaldt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...