Gå til innhold

Blir det noe på dere i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det å dusje i mjøsvann så har jeg gjort det, men har ikke hoppet uti ennå. Det har jo vært svinekaldt i lufta helt frem til slutten av juni jo.

Fyrte i peisen i begynnelsen av juni...jeje...så det er nok ikke så varmt i vannet ennå. Sikkert bare to cm kaldt:-)

Men jeg ser i avisa at badetempen i Oslofjorden er oppe i 20 grader? Åssen kan det være så stor forskjell på været fra Oslo til Hamar?

Er det ikke langgrunn strand ved Domkirkeodden, eller husker den senile feil?

Jeg har aldri bada i Mjøsa, men derimot i Glomma, og der var det både kaldt vann og sterk strøm.

Skrevet

Nåh - må huske å be ham kjøre innpå med egg til frokost, middags og kvelds de siste ukene før han kommer hjem. ;o)

Nå må jeg tenke på den vitsen med Pekka som ikke rakk å få av seg ryggsekken en gang.

Tror du kommer til å hoppe på ham ved postkassene. Eller på dass på flyplassen.

Skrevet

Nå må jeg tenke på den vitsen med Pekka som ikke rakk å få av seg ryggsekken en gang.

Tror du kommer til å hoppe på ham ved postkassene. Eller på dass på flyplassen.

I bilen på parkeringsplassen utenfor jobben min. Eller kanskje ikke...

Skrevet

Men jeg ser i avisa at badetempen i Oslofjorden er oppe i 20 grader? Åssen kan det være så stor forskjell på været fra Oslo til Hamar?

Er det ikke langgrunn strand ved Domkirkeodden, eller husker den senile feil?

Jeg har aldri bada i Mjøsa, men derimot i Glomma, og der var det både kaldt vann og sterk strøm.

Været i seg selv er ganske likt, men vi har noe som heter Otta-flommen i Mjøsa, den kommer rundt 20 juni. Den har ikke så stor virkning lenger nå som vassdgragene er mer regulert, men det merkes.

Otta-flommen tilfører smeltevann til Mjøsa og kjøler ned igjen den lille varmen vannet fikk før flommen. Det går litt tid igjen før vannet får badetemperaturer igjen.

Nå hadde vi en kald vår i tillegg, så da var tempereaturen lav fra før av.

Nå er det mange år siden jeg har badet ved Domkirkeodden, men det er fint å bade der og heller ikke brådypt.

Jeg bader andre steder, litt lenger sør.

Skrevet

Nåh - må huske å be ham kjøre innpå med egg til frokost, middags og kvelds de siste ukene før han kommer hjem. ;o)

Det er viktig, man kan ikke bare skyte, det må lades også, hehe.

Skrevet

Været i seg selv er ganske likt, men vi har noe som heter Otta-flommen i Mjøsa, den kommer rundt 20 juni. Den har ikke så stor virkning lenger nå som vassdgragene er mer regulert, men det merkes.

Otta-flommen tilfører smeltevann til Mjøsa og kjøler ned igjen den lille varmen vannet fikk før flommen. Det går litt tid igjen før vannet får badetemperaturer igjen.

Nå hadde vi en kald vår i tillegg, så da var tempereaturen lav fra før av.

Nå er det mange år siden jeg har badet ved Domkirkeodden, men det er fint å bade der og heller ikke brådypt.

Jeg bader andre steder, litt lenger sør.

Sånn å forstå.

Ja, når jeg tenker meg om, kan jeg huske at Lågen har vært veldig stor rundt den tida. (Jeg hater å kjøre den trange Gudbransdalen med sine mange 60-soner, foretrekker Østerdalen, men det hender det er nødvendig).

Skrevet

Sånn å forstå.

Ja, når jeg tenker meg om, kan jeg huske at Lågen har vært veldig stor rundt den tida. (Jeg hater å kjøre den trange Gudbransdalen med sine mange 60-soner, foretrekker Østerdalen, men det hender det er nødvendig).

Da jeg var liten så badet vi i Mjøsa fra mai til flommen kom, så ble det et opphold en stund etter flommen. Husker ikke å lenge vi ventet, men barn skjønner jo ikke at det er kaldt i vannet, de bader uansett.

Skrevet

Dama er så lei så lei.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Tror pungen er i ferd med å sprenge. Åsså nå på sommeren da, tiden da det er så enkelt å være utro..... HJELP!

Huff, men jeg kan ikke hjelpe deg, altså ;)

Skrevet

Vi for vår del har det for travelt til å taste her inne. I midnattssolens etterglans bestiges tinder bare vi selv vet av...

Gjest negativt svar
Skrevet

*Hulker høyt* Nå er det ikke først og fremst orgasmene jeg savner (de klarer jeg jo utmerket å stå for selv), men hele mannen. Han er så god! :o)

Jeg har også vibrator, men det blir ikke det samme....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...