Gjest the guide Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg *må* kjøpe en fjernstyrt vibrator for å overraske kjæresten min med. Har noen erfaringer med disse? Den må være stillegående og kunne bæres under klærene på offentlige steder. *glis* Jeg vil ikke ha ett slikt egg som skyves opp i fitta, men noe som stimulerer klitoris direkte (litt hardt, på grensen til smertefullt?), slik at det blir litt krevende å stå i ro og "holde maska" når jeg skrur den på. Den må ikke bråke! Forslag til egnede typer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190172-fjernstyrt-vibrator/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zombiebob Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Skal vi se, her har vi en, den er stillegående, trinnløs, kan brukes både inni og utenpå, har allverdens av funksjonalitet, kan brukes under klær men det krever kanskje litt tilpasninger... http://www.thehexagon-ng.com/images/finger%20alert.jpg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190172-fjernstyrt-vibrator/#findComment-1312253 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the guide Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Skal vi se, her har vi en, den er stillegående, trinnløs, kan brukes både inni og utenpå, har allverdens av funksjonalitet, kan brukes under klær men det krever kanskje litt tilpasninger... http://www.thehexagon-ng.com/images/finger%20alert.jpg Å ja, den har jeg brukt mye. Veldig stillegående, enkel å ta med seg på tur. Alltid tilgjengelig, f.eks i en mørk kinosal. Denne fungerer så bra at det er mulig i gi sin kjæreste flere orgasmer med litt trening. Krever lite stell (kun litt klipping av utstående skarpe kanter). Den eneste mangelen er at den ikke er fjernstyrt, og er litt vrien å skjule under klærene :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190172-fjernstyrt-vibrator/#findComment-1312328 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Vil hun dette selv da eller er det bare du som tenner på dette? Vil dere det begge er det jo en kåtende lek. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190172-fjernstyrt-vibrator/#findComment-1312653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest voksen, erfaren og moden dame Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Muligens, når du får egne barn, forstår du at dette ikke har med hva som er viktig i livet og ikke, å gjøre. Da er du blitt voksen og ikke bare "moden" for lek og barnslige nykker. Hva dere gjør for dere selv i den alder dere trolig er, er "deres", men idet det begynner nærme seg en form for avvik, er en grense forlatt. Å bli besatt av sex kan ha med manglende god psykisk helse å gjøre.Bare nevner det. Hvordan ser det øyeblikket ut idet et menneske blir dette bevisst? Jeg tror i ditt tilfelle det har med umodenhet å gjøre.Modenhet er dette med kunnskap,IT, mp3 spillere, alle duppeditter og alle muligheters mulighet. Modenhet er å tørre, det er riktig. Erfaring , verdier inn i en trygg ramme med mål å gi jorda arvinger, har med å være voksen. Kjærligheten finner sin plattform i en slik ramme. Ikke å være forelsket i forelskelsen. Er fjernstyrt vibrator romantisk synes du? NEI. Men den dagen du tar med henne,en stor kurv med noe godt å spise, -ett pledd, til et sted hvor dere kan elske i friluft en hel dag og natt, da er det romatikk. Dette du etterlyser er bare barnslig. En forlenget sandkasselek, -typisk nok for gutter som er medfødt at de skal se hvordan alt virker.( ser for meg at du skrur fra hverandre denne vibratoren og skrur den sammen, bare for å se åssen den er laget også). Jenter i den alderen der vet jo ikke bedre, de tror det er slik verden skal se ut, men de forlater denne type "voksesmerter" og finner verdiene , kanskje litt tidligere enn dere "caps gutta" gjør. Jeg er ikke imot vibrator og nytelse ( jeg har vibrator), men selve poenget er å dra avvikende tanker inn i dette,til offentlige steder, det er til sammenligning lik en blotters tankegang. Finn på noe annet hvis du skal imponere. Jeg er mor til 3,og har en åpen samtale om ALT i mitt hjem, så ikke kom her med at jeg er uvitende om hva som finnes og foregår. Jeg er ingen terapeut i eget hjem, men stiller en del utfordrende spørsmål når det er fullt av ungdommer her. De liker det, og vi respekterer hverandres kunnskap/innsikt på ulike tema. Noen sier de har "våknet" opp etter bevisstgjøring de selv har funnet. Jeg er ingen utsendt dommer, åkke som. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190172-fjernstyrt-vibrator/#findComment-1312806 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaime Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Muligens, når du får egne barn, forstår du at dette ikke har med hva som er viktig i livet og ikke, å gjøre. Da er du blitt voksen og ikke bare "moden" for lek og barnslige nykker. Hva dere gjør for dere selv i den alder dere trolig er, er "deres", men idet det begynner nærme seg en form for avvik, er en grense forlatt. Å bli besatt av sex kan ha med manglende god psykisk helse å gjøre.Bare nevner det. Hvordan ser det øyeblikket ut idet et menneske blir dette bevisst? Jeg tror i ditt tilfelle det har med umodenhet å gjøre.Modenhet er dette med kunnskap,IT, mp3 spillere, alle duppeditter og alle muligheters mulighet. Modenhet er å tørre, det er riktig. Erfaring , verdier inn i en trygg ramme med mål å gi jorda arvinger, har med å være voksen. Kjærligheten finner sin plattform i en slik ramme. Ikke å være forelsket i forelskelsen. Er fjernstyrt vibrator romantisk synes du? NEI. Men den dagen du tar med henne,en stor kurv med noe godt å spise, -ett pledd, til et sted hvor dere kan elske i friluft en hel dag og natt, da er det romatikk. Dette du etterlyser er bare barnslig. En forlenget sandkasselek, -typisk nok for gutter som er medfødt at de skal se hvordan alt virker.( ser for meg at du skrur fra hverandre denne vibratoren og skrur den sammen, bare for å se åssen den er laget også). Jenter i den alderen der vet jo ikke bedre, de tror det er slik verden skal se ut, men de forlater denne type "voksesmerter" og finner verdiene , kanskje litt tidligere enn dere "caps gutta" gjør. Jeg er ikke imot vibrator og nytelse ( jeg har vibrator), men selve poenget er å dra avvikende tanker inn i dette,til offentlige steder, det er til sammenligning lik en blotters tankegang. Finn på noe annet hvis du skal imponere. Jeg er mor til 3,og har en åpen samtale om ALT i mitt hjem, så ikke kom her med at jeg er uvitende om hva som finnes og foregår. Jeg er ingen terapeut i eget hjem, men stiller en del utfordrende spørsmål når det er fullt av ungdommer her. De liker det, og vi respekterer hverandres kunnskap/innsikt på ulike tema. Noen sier de har "våknet" opp etter bevisstgjøring de selv har funnet. Jeg er ingen utsendt dommer, åkke som. Lykke til! Jeebus. Dessuten heter det "HVIS dere får barn", ikke "når". Hva vet du om dem og deres forhold? Fint lite. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190172-fjernstyrt-vibrator/#findComment-1313028 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Muligens, når du får egne barn, forstår du at dette ikke har med hva som er viktig i livet og ikke, å gjøre. Da er du blitt voksen og ikke bare "moden" for lek og barnslige nykker. Hva dere gjør for dere selv i den alder dere trolig er, er "deres", men idet det begynner nærme seg en form for avvik, er en grense forlatt. Å bli besatt av sex kan ha med manglende god psykisk helse å gjøre.Bare nevner det. Hvordan ser det øyeblikket ut idet et menneske blir dette bevisst? Jeg tror i ditt tilfelle det har med umodenhet å gjøre.Modenhet er dette med kunnskap,IT, mp3 spillere, alle duppeditter og alle muligheters mulighet. Modenhet er å tørre, det er riktig. Erfaring , verdier inn i en trygg ramme med mål å gi jorda arvinger, har med å være voksen. Kjærligheten finner sin plattform i en slik ramme. Ikke å være forelsket i forelskelsen. Er fjernstyrt vibrator romantisk synes du? NEI. Men den dagen du tar med henne,en stor kurv med noe godt å spise, -ett pledd, til et sted hvor dere kan elske i friluft en hel dag og natt, da er det romatikk. Dette du etterlyser er bare barnslig. En forlenget sandkasselek, -typisk nok for gutter som er medfødt at de skal se hvordan alt virker.( ser for meg at du skrur fra hverandre denne vibratoren og skrur den sammen, bare for å se åssen den er laget også). Jenter i den alderen der vet jo ikke bedre, de tror det er slik verden skal se ut, men de forlater denne type "voksesmerter" og finner verdiene , kanskje litt tidligere enn dere "caps gutta" gjør. Jeg er ikke imot vibrator og nytelse ( jeg har vibrator), men selve poenget er å dra avvikende tanker inn i dette,til offentlige steder, det er til sammenligning lik en blotters tankegang. Finn på noe annet hvis du skal imponere. Jeg er mor til 3,og har en åpen samtale om ALT i mitt hjem, så ikke kom her med at jeg er uvitende om hva som finnes og foregår. Jeg er ingen terapeut i eget hjem, men stiller en del utfordrende spørsmål når det er fullt av ungdommer her. De liker det, og vi respekterer hverandres kunnskap/innsikt på ulike tema. Noen sier de har "våknet" opp etter bevisstgjøring de selv har funnet. Jeg er ingen utsendt dommer, åkke som. Lykke til! Haha!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190172-fjernstyrt-vibrator/#findComment-1313034 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Muligens, når du får egne barn, forstår du at dette ikke har med hva som er viktig i livet og ikke, å gjøre. Da er du blitt voksen og ikke bare "moden" for lek og barnslige nykker. Hva dere gjør for dere selv i den alder dere trolig er, er "deres", men idet det begynner nærme seg en form for avvik, er en grense forlatt. Å bli besatt av sex kan ha med manglende god psykisk helse å gjøre.Bare nevner det. Hvordan ser det øyeblikket ut idet et menneske blir dette bevisst? Jeg tror i ditt tilfelle det har med umodenhet å gjøre.Modenhet er dette med kunnskap,IT, mp3 spillere, alle duppeditter og alle muligheters mulighet. Modenhet er å tørre, det er riktig. Erfaring , verdier inn i en trygg ramme med mål å gi jorda arvinger, har med å være voksen. Kjærligheten finner sin plattform i en slik ramme. Ikke å være forelsket i forelskelsen. Er fjernstyrt vibrator romantisk synes du? NEI. Men den dagen du tar med henne,en stor kurv med noe godt å spise, -ett pledd, til et sted hvor dere kan elske i friluft en hel dag og natt, da er det romatikk. Dette du etterlyser er bare barnslig. En forlenget sandkasselek, -typisk nok for gutter som er medfødt at de skal se hvordan alt virker.( ser for meg at du skrur fra hverandre denne vibratoren og skrur den sammen, bare for å se åssen den er laget også). Jenter i den alderen der vet jo ikke bedre, de tror det er slik verden skal se ut, men de forlater denne type "voksesmerter" og finner verdiene , kanskje litt tidligere enn dere "caps gutta" gjør. Jeg er ikke imot vibrator og nytelse ( jeg har vibrator), men selve poenget er å dra avvikende tanker inn i dette,til offentlige steder, det er til sammenligning lik en blotters tankegang. Finn på noe annet hvis du skal imponere. Jeg er mor til 3,og har en åpen samtale om ALT i mitt hjem, så ikke kom her med at jeg er uvitende om hva som finnes og foregår. Jeg er ingen terapeut i eget hjem, men stiller en del utfordrende spørsmål når det er fullt av ungdommer her. De liker det, og vi respekterer hverandres kunnskap/innsikt på ulike tema. Noen sier de har "våknet" opp etter bevisstgjøring de selv har funnet. Jeg er ingen utsendt dommer, åkke som. Lykke til! Hæ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190172-fjernstyrt-vibrator/#findComment-1313047 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Muligens, når du får egne barn, forstår du at dette ikke har med hva som er viktig i livet og ikke, å gjøre. Da er du blitt voksen og ikke bare "moden" for lek og barnslige nykker. Hva dere gjør for dere selv i den alder dere trolig er, er "deres", men idet det begynner nærme seg en form for avvik, er en grense forlatt. Å bli besatt av sex kan ha med manglende god psykisk helse å gjøre.Bare nevner det. Hvordan ser det øyeblikket ut idet et menneske blir dette bevisst? Jeg tror i ditt tilfelle det har med umodenhet å gjøre.Modenhet er dette med kunnskap,IT, mp3 spillere, alle duppeditter og alle muligheters mulighet. Modenhet er å tørre, det er riktig. Erfaring , verdier inn i en trygg ramme med mål å gi jorda arvinger, har med å være voksen. Kjærligheten finner sin plattform i en slik ramme. Ikke å være forelsket i forelskelsen. Er fjernstyrt vibrator romantisk synes du? NEI. Men den dagen du tar med henne,en stor kurv med noe godt å spise, -ett pledd, til et sted hvor dere kan elske i friluft en hel dag og natt, da er det romatikk. Dette du etterlyser er bare barnslig. En forlenget sandkasselek, -typisk nok for gutter som er medfødt at de skal se hvordan alt virker.( ser for meg at du skrur fra hverandre denne vibratoren og skrur den sammen, bare for å se åssen den er laget også). Jenter i den alderen der vet jo ikke bedre, de tror det er slik verden skal se ut, men de forlater denne type "voksesmerter" og finner verdiene , kanskje litt tidligere enn dere "caps gutta" gjør. Jeg er ikke imot vibrator og nytelse ( jeg har vibrator), men selve poenget er å dra avvikende tanker inn i dette,til offentlige steder, det er til sammenligning lik en blotters tankegang. Finn på noe annet hvis du skal imponere. Jeg er mor til 3,og har en åpen samtale om ALT i mitt hjem, så ikke kom her med at jeg er uvitende om hva som finnes og foregår. Jeg er ingen terapeut i eget hjem, men stiller en del utfordrende spørsmål når det er fullt av ungdommer her. De liker det, og vi respekterer hverandres kunnskap/innsikt på ulike tema. Noen sier de har "våknet" opp etter bevisstgjøring de selv har funnet. Jeg er ingen utsendt dommer, åkke som. Lykke til! Hva babler du om? Feilpostet?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190172-fjernstyrt-vibrator/#findComment-1313056 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Muligens, når du får egne barn, forstår du at dette ikke har med hva som er viktig i livet og ikke, å gjøre. Da er du blitt voksen og ikke bare "moden" for lek og barnslige nykker. Hva dere gjør for dere selv i den alder dere trolig er, er "deres", men idet det begynner nærme seg en form for avvik, er en grense forlatt. Å bli besatt av sex kan ha med manglende god psykisk helse å gjøre.Bare nevner det. Hvordan ser det øyeblikket ut idet et menneske blir dette bevisst? Jeg tror i ditt tilfelle det har med umodenhet å gjøre.Modenhet er dette med kunnskap,IT, mp3 spillere, alle duppeditter og alle muligheters mulighet. Modenhet er å tørre, det er riktig. Erfaring , verdier inn i en trygg ramme med mål å gi jorda arvinger, har med å være voksen. Kjærligheten finner sin plattform i en slik ramme. Ikke å være forelsket i forelskelsen. Er fjernstyrt vibrator romantisk synes du? NEI. Men den dagen du tar med henne,en stor kurv med noe godt å spise, -ett pledd, til et sted hvor dere kan elske i friluft en hel dag og natt, da er det romatikk. Dette du etterlyser er bare barnslig. En forlenget sandkasselek, -typisk nok for gutter som er medfødt at de skal se hvordan alt virker.( ser for meg at du skrur fra hverandre denne vibratoren og skrur den sammen, bare for å se åssen den er laget også). Jenter i den alderen der vet jo ikke bedre, de tror det er slik verden skal se ut, men de forlater denne type "voksesmerter" og finner verdiene , kanskje litt tidligere enn dere "caps gutta" gjør. Jeg er ikke imot vibrator og nytelse ( jeg har vibrator), men selve poenget er å dra avvikende tanker inn i dette,til offentlige steder, det er til sammenligning lik en blotters tankegang. Finn på noe annet hvis du skal imponere. Jeg er mor til 3,og har en åpen samtale om ALT i mitt hjem, så ikke kom her med at jeg er uvitende om hva som finnes og foregår. Jeg er ingen terapeut i eget hjem, men stiller en del utfordrende spørsmål når det er fullt av ungdommer her. De liker det, og vi respekterer hverandres kunnskap/innsikt på ulike tema. Noen sier de har "våknet" opp etter bevisstgjøring de selv har funnet. Jeg er ingen utsendt dommer, åkke som. Lykke til! What?? Hva er det egentlig du svarer på her? Jeg lurer litt på om du har feilpostet et innlegg.? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190172-fjernstyrt-vibrator/#findComment-1313071 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest voksen, erfaren osv.. Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 What?? Hva er det egentlig du svarer på her? Jeg lurer litt på om du har feilpostet et innlegg.? Jeg utfordret et poeng om dette i hele tatt var så viktig om det i hele tatt fantes.( med t-skje) At det ble "napp" ved første forsøk, var som (for-)ventet. Jeg synes Zombiebob hadde ett godt forslag, men dere som ikke ser hva jeg svarer og hvorfor, ser heller ikke Zombiebob sitt "dobbelte" budskap av et svar. Også det som (for-)forventet. Etterlysningen av fjernstyrt vibrator, får det til å høres ut som om dette er så dagligdags/vanlig og normalt at de kan sette griller i skallen hos de uten erfaring. ( ; les; fra 13-14 til ..uavhengig av debut) Det skaper en innbilt forståelse av en trend ( og et oppkonstruert behov)som de ikke kan begripe, og derfor langt mindre kan ha innsikt i kan grense i hva som er avvik og ikke. Når trendsettere når frem, i dette tilfelle å lansere( etterlyse) en fjernstyrt vibrator, uten debatt, er "lov" satt for det jeg vil kalle "lett bytte"!. (les; de lite voksne) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190172-fjernstyrt-vibrator/#findComment-1313251 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest voksen, erfaren osv Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeebus. Dessuten heter det "HVIS dere får barn", ikke "når". Hva vet du om dem og deres forhold? Fint lite. Ja, du har rett i hvis...osv, feil preposisjon.Men, det var ikke det vesentligste i mitt innlegg, om det er egenproduserte, adoptivbarn eller for den saks skyld, -ingen barn. Poenget var og er verdisyn, hva som kan fremkalle denne utvikling, der det mest fokuserte kan bli, og ofte blir,- det mest banale. ( med Poenget gikk på oppkonstruert, kunstig etterspørsel, og jeg pekte via ting som ofte gjør folk voksne,- eks de som er heldig og få barn, enten de er egenfødte eller ikke.Fokus endres for de fleste da ( både dengang da og hvergang når... osv -siden du er opptatt av riktig ordbruk.) Det pektes selvsagt bare på èn ting som viser at livet utvikler seg. Ord som "perspektiv" utlades i praksis, opp mot noe som er viktigere enn det det etterlyses her. Et slikt perspektiv er du selv et resultat av, ikke sant!? Det kan du takke dine nære for også, at de syntes du var det viktigste perspektiv for dem. (Enten det er egen familie, fosterfamilie, tanter, onkler eller besteforeldre som har hatt denne viktige fokus rundt deg. Bare nevner det for å unngå mer konsekvent "ordarrest" på f eks slektstre i neste "bagatell-heng". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190172-fjernstyrt-vibrator/#findComment-1313279 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest voksen, erfaren osv Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hva babler du om? Feilpostet?? Neida, jeg er ved bevisshet. Les ovenfor, der jeg svarer også på ditt svar til meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190172-fjernstyrt-vibrator/#findComment-1313284 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest voksen, erfaren osv Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hæ? Hva lurer du på? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190172-fjernstyrt-vibrator/#findComment-1313292 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaime Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ja, du har rett i hvis...osv, feil preposisjon.Men, det var ikke det vesentligste i mitt innlegg, om det er egenproduserte, adoptivbarn eller for den saks skyld, -ingen barn. Poenget var og er verdisyn, hva som kan fremkalle denne utvikling, der det mest fokuserte kan bli, og ofte blir,- det mest banale. ( med Poenget gikk på oppkonstruert, kunstig etterspørsel, og jeg pekte via ting som ofte gjør folk voksne,- eks de som er heldig og få barn, enten de er egenfødte eller ikke.Fokus endres for de fleste da ( både dengang da og hvergang når... osv -siden du er opptatt av riktig ordbruk.) Det pektes selvsagt bare på èn ting som viser at livet utvikler seg. Ord som "perspektiv" utlades i praksis, opp mot noe som er viktigere enn det det etterlyses her. Et slikt perspektiv er du selv et resultat av, ikke sant!? Det kan du takke dine nære for også, at de syntes du var det viktigste perspektiv for dem. (Enten det er egen familie, fosterfamilie, tanter, onkler eller besteforeldre som har hatt denne viktige fokus rundt deg. Bare nevner det for å unngå mer konsekvent "ordarrest" på f eks slektstre i neste "bagatell-heng". Og jeg trodde at jeg er ordrik og vikler meg inn i lange rare setninger... Mulig du mente godt, men det opprinnelige innlegget ditt var da fullstendig overkill for det det ble spurt om, og for de fleste her fremstår du nok som en noget forvirret provokatør. Det med barn gikk mest på at å produsere/skaffe seg barn IKKE = automatisk modenhet eller "offisiell" voksen-status. Og å bruke sexleketøy av ymse slag er ikke akkurat noe hinder for å være verken moden eller voksen...eller ha "perspektiv". Hvis du hovedsaklig er redd for hva eventuelle fjortiser som leser her får for seg, så er det maaaaange andre innlegg du kan gyve løs på...for ikke å si media generelt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190172-fjernstyrt-vibrator/#findComment-1313442 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Fjernstyrt vibrator? Egg? Bonde med brevkurs fra NASA? Hva med hjulvisp? Støvsugeren (oi, tok du den)? Eller rett og slett en gammeldags k..? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190172-fjernstyrt-vibrator/#findComment-1313461 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest voksen, erfaren osv, Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Og jeg trodde at jeg er ordrik og vikler meg inn i lange rare setninger... Mulig du mente godt, men det opprinnelige innlegget ditt var da fullstendig overkill for det det ble spurt om, og for de fleste her fremstår du nok som en noget forvirret provokatør. Det med barn gikk mest på at å produsere/skaffe seg barn IKKE = automatisk modenhet eller "offisiell" voksen-status. Og å bruke sexleketøy av ymse slag er ikke akkurat noe hinder for å være verken moden eller voksen...eller ha "perspektiv". Hvis du hovedsaklig er redd for hva eventuelle fjortiser som leser her får for seg, så er det maaaaange andre innlegg du kan gyve løs på...for ikke å si media generelt. Hei! Det er varmt, derfor svarer jeg så sent. Greit nok svar, men din vilje til å vri litt (unna) er tilstede. Ikke vri på det med sted -og tidspunktet for når en vibrator av denne type skal brukes nå, for det er der poenget ER. Sammen med fokus på fremtid, og endring av verdier og perspektiv. Provoserende, ja- og jeg oppnådde noe, også her. Fordi du innsnevret til vibrator, og ( med vilje)"glemte" den skulle være fjernstyrt OG brukes av han mens hun sto midt i en folkemasse. Deres kjærlighet skulle styrkes ved dette vidunder av en fjernstyring, man kan miste lysten av mindre! Og da er ikke tro på kjærlighet nevnt.( med vilje). Forvirret, - ikke i det hele tatt. Jeg har klar mening om målet med mitt budskap. Enten her eller i media hvor jeg har en rolle i mitt daglige liv. Jeg er så enig så enig at det er nok ( for mange!) steder å gyve løs på i andre medium om man ønsker gi oppvoksende et annet "speilbilde" enn det som er i dag. . Hva vet du forresten om at så ikke skjer fra min side? Jeg skriver ukentlig i media, mange politiske innlegg, fordi jeg har valgt, -er blitt valgt, og utøver politikk. Som er å skape en debatt rundt verdier , rundt valg og frihet, rundt det å se ting i nyansert bilde, etter vekst med erfaringer som gjødsel, og med innsikt som "kuvøse". Tåler du mer ord og flere setninger nå, type "vanskelige" , og som krever tolking?? Det skal god vilje til for å ikke skjønne poenget i det opprinnelige første svaret,men noen ganger er det morsomt å vri litt der det er mulig, og det er det,- nesten alltid. Man kan bli temmelig "nær" egen mening og eget ordvalg, så nær at noen "forelsker" seg i egne skrevne ord og synes de er knakande gode. Men fokus på sak, den fjerner de som regel, og ikke unntaksvis. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190172-fjernstyrt-vibrator/#findComment-1313532 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest voksen, erfaren osv... Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Fjernstyrt vibrator? Egg? Bonde med brevkurs fra NASA? Hva med hjulvisp? Støvsugeren (oi, tok du den)? Eller rett og slett en gammeldags k..? *ler* synes ditt svar fortjener midtsideplass i "min hest". Du verden så herlig humor du har, - brevkurs fra Nasa, jeg klukkelo da jeg leste spørsmålene- kommentaren din. Herlig,-dersom du ikke allerede gjør det, -bruk denne egenskap "noe" sted. Humor, eller hu-mor,- ikke bare livmor, er viktig i livet. Humoren slår nok fjernstyrt vibrator i orgasmer, type latter. Din fjernstyrte (humor)virket på meg...ler og ler...midt i forsamlingen av sovende familie. Flaks at de ikke våknet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190172-fjernstyrt-vibrator/#findComment-1313556 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hvordan har du planlagt å få den på plass uten at hun merker det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190172-fjernstyrt-vibrator/#findComment-1314298 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg utfordret et poeng om dette i hele tatt var så viktig om det i hele tatt fantes.( med t-skje) At det ble "napp" ved første forsøk, var som (for-)ventet. Jeg synes Zombiebob hadde ett godt forslag, men dere som ikke ser hva jeg svarer og hvorfor, ser heller ikke Zombiebob sitt "dobbelte" budskap av et svar. Også det som (for-)forventet. Etterlysningen av fjernstyrt vibrator, får det til å høres ut som om dette er så dagligdags/vanlig og normalt at de kan sette griller i skallen hos de uten erfaring. ( ; les; fra 13-14 til ..uavhengig av debut) Det skaper en innbilt forståelse av en trend ( og et oppkonstruert behov)som de ikke kan begripe, og derfor langt mindre kan ha innsikt i kan grense i hva som er avvik og ikke. Når trendsettere når frem, i dette tilfelle å lansere( etterlyse) en fjernstyrt vibrator, uten debatt, er "lov" satt for det jeg vil kalle "lett bytte"!. (les; de lite voksne) Så vi her inne bør alltid ta forbehold i at innleggene vi skriver til voksne mennesker, spørsmål vedrørende analsex, shaving, doble penetreringer og alt annet som er gøy, leses av unge mennesker som kan få seg til å tro at spørsmål vedrørende alt som ikke dreier seg om helt ordinær sex forventes av dem? I så fall blir det ikke rare greiene å skrive om her... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190172-fjernstyrt-vibrator/#findComment-1314299 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.