Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Satt her og leste litt, og når jeg så innleggene dine skjønner jeg jo at det er meg som er den utro samboeren. Litt vittig, men jeg er nesten helt sikker på at det er meg.

En ting skal du vite.....: Det som skjer mellom oss nå har absolutt ingenting med deg å gjøre, jeg ser på deg som en god veninne, og at du er min manns beste venn har jeg aldri hatt problemer med, selv om forholdet deres er veldig spesielt.

Jeg har bare kommet til et punkt der alt sa stopp. Det sies at motsetninger tiltrekker hverandre, og det er vel sant til en viss grad, men når alt kommer til alt tror jeg like barn leker best. Du vet hvor forskjellig vi er, og i det siste har jeg følt at det er på tide med nye utfordringer, jeg vil noe annet enn det han vil, jeg er mer spontan og elsker fart og spenning, hvordan han er vet du jo alt om. For all del; Han er verdens snilleste beste gutt, men de store følelsene jeg hadde for ham er borte, jeg er fremdeles veldig glad i ham, men ikke på den måten man bør være i en man deler livet med.

Det han tydeligvis føler for deg, har jeg hatt mistanke om lenge nå, det har også gjort min avgjørelse lettere, så jeg burde kanskje takke deg :o)

Jeg mente ikke å såre ham, jeg vet han har det vanskelig nå, men jeg tror det er til god hjelp at han har deg.

Har forstått at du vil ta det litt rolig nå til å begynne med av hensyn til meg. Men......dere har min velsignelse!

Har tenkt lenge på dette, har egentlig ikke noe med utroskapen min å gjøre, som jeg forøvrig ikke er stolt av, men det fikk nok litt fortgang i sakene. Hva som skjer med meg og den nye vet jeg ikke, men det er nytt og spennende, så kanskje....

Jeg håper du leser dette, håper vi fortsatt kan være venninner. Og jeg ønsker dere alt godt. Ta godt vare på ham, han er den beste, men for meg funket det bare ikke lenger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190209-til-aryane/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jo som du skjønner så var det nok meg, litt av et sammentreff kan man si.

Litt av en situasjon vi har havnet i, men jeg håper du forstår bedre nå når du vet hva og hvem og hvorfor.

Syns dette er et fint sted jeg, her kan man diskutere og samtidig få reaksjoner fra andre....mange er visst ganske trangsynte A4 mennesker, men det er vel det som gjør det spennende.

Vi prates i kveld, har nok mye å snakke om, men ikke ALT egner seg å ta opp her.

Ha en fin dag!

Klem.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190209-til-aryane/#findComment-1312923
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...