Gå til innhold

Kjærester

Anbefalte innlegg

Gjest min kjekke kjærest
Skrevet

Kjæresten og jeg har vært sammen ca 2 mnd.

Vi har enda ikke sagt at vi er glad i hverandre. Men vi er jo det da for det om.

Han sier heller ikke noe om at jeg er fin eller sånn, jo i begynnelsen nevnte han at jeg hadde fin kropp, hadde sagt det til samboeren sin(mannlig:) Så pleier han avogtil å skrive sjønne jomfru i sms.

Men han får meg alikavel til å føle meg betydningsfull for han, holder rundt meg og i hånda selv om kompiser er til stede, prater masse med meg selv om andre er til stede.

dette gjør faktisk at jeg føler at han bryr seg mer om meg enn tidligere kjærester jeg har hatt.

Er det ikkke sånn at gutter ikke alltid er så flink å utrykke4 følelser med ord?

Fortsetter under...

Skrevet

Wow, hvor gamle er dere da?

Det er en deilig tid når forholdene begynner å bli litt seriøse, nyt det og ikke si at du er glad i han før det sitrer i hele kroppen mens han kysser deg og ilingene nedover ryggen bare gjør at du MÅ si det. Det er så kjempedigg følelse og må nytes.

Ha en flott sommer. ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Er det ikkke sånn at gutter ikke alltid er så flink å utrykke4 følelser med ord?"

Gutter er nok like forskjellige som oss jenter. Noen har lett for å vise følelser og prate om de, andre ikke. Det betyr ikke at den en er mindre glad i kjæresten fordi =)

Gjest Aimabel
Skrevet

Grattis med kjæreste!

Etter min erfaring kan det være lurt å gi han komplimenter. Da tar han etter :-) Kanskje du kan prøve det?

Vet ikke hvor gammel du er, men det er nok vanlig at menn er flinkere enn gutter flinke til sånt. Kommer sikkert av sjenanse, modenhet eller noe.

Skrevet

Gratulerer da! :o)

Si det når det føles riktig du. For meg føltes det riktig å si at jeg hadde blitt glad i ham ganske fort, tror det var tredje gangen vi møttes, men da hadde vi mailet masse og alt vært i seng...

Vi sier det til hverandre ofte, jeg er vant med å si det hver dag fra tidligere forhold og til ungene så jeg gjør nok det. Han sier det kanskje ikke så ofte uoppfordret, men sier det alltid når jeg sier det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...