Gjest et stile barn Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hvor tidlig er det mulig å utvikle sosial angst? Og hva er differensialdiagnoser i tidlig alder? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest http://home.no.net/veggis Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg har hatt sosial fobi siden jeg var 5 år gammel. Blir behandlet med Cipralex som fungerer meget bra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maire Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg har hatt sosialangst siden barndommen. Ca 10-12 år gammel. Før det var jeg veldig sjenert, men hadde ikke utviklet fullt sosialangst. Jeg bruker 20 mg cipralx pr dag og det har hjulpet meg veldig mht sosialangsten og tvangstanker jeg har slitt med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et stille barn Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg har hatt sosial fobi siden jeg var 5 år gammel. Blir behandlet med Cipralex som fungerer meget bra Rart at en kan få det så tidlig, men tror det var noe med meg også så tidlig, fra jeg begynte i barnehagen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.