Gå til innhold

dere som er samboere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest vil ha det lekkert

oi, hvordan er det mulig å kombinere duker som ligger rett på bordet og barn? den oppskriften vil jeg gjerne ha. De er vel passert 15 år de da?

Har et barn hun er syv, men like ordens menneske som mora. Styreren i barnehagen var imponert da hun allerede som treåring brettet klærne før hun la dem ned i kurven:)

Har et barn hun er syv, men like ordens menneske som mora. Styreren i barnehagen var imponert da hun allerede som treåring brettet klærne før hun la dem ned i kurven:)

oioioi, på grensen til syklig det der du...(",)..

neida, sikkert bra, men det må da ha vært et slit å få det slik. Eller ligger det muligens i genen?

Annonse

eller feil fremgangsmåte:)

Mamma var/er som deg. Hun ble oppdratt slik, og er slik som person.

I skrekk for at jeg skulle .. vel.. bli som deg - med det det medfører av stress når man ender med kompromisser etc, og utrolig mye tid brukt på husarbeid etc, så ble jeg oppdratt nesten omvendt.

*se rundt seg*

Jepp. Og det lyktes hun i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...