Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg leser "Et lite drap i Lisboa" av Robert Wilson. Spennende bok! Handlingen foregår i nå-tiden samt under krigen.

Skrevet

I kveld skal jeg lese ferdig "Hundre hemmelige sanser" av Amy Tan - for (tror jeg) fjerde gang. Tan er en av mine absolutte favoritter.

Nå reiser jeg på ferie med ungene, og når jeg kommer hjem (og de skal til faren) håper jeg ENDELIG at den forhåndsbestilte "Harry Potter og halvblodsprinsen" ligger i postkassa!

:kooooose:

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den og den andre har jeg hjemme, men jeg har ikke begynt på dem ennå.

Akkurat nå leser jeg ingenting, men jeg har en bok jeg sannsynligvis begynner på i løpet av natta. Husker ikke hva den heter, og gidder ikke rikke meg opp av stolen og vandre flere meter bort til høyre for å sjekke.

Men jeg har lest mer eller mindre kontinuerlig nå i noen måneder. Siste var Trist Som Faen, som gjorde seg langt bedre nå enn første gang jeg leste den.

Gjest Solen skinner om sommeren
Skrevet

Angels and demons av Dan Brown. Er godt igang.

Skrevet

I kveld skal jeg lese ferdig "Hundre hemmelige sanser" av Amy Tan - for (tror jeg) fjerde gang. Tan er en av mine absolutte favoritter.

Nå reiser jeg på ferie med ungene, og når jeg kommer hjem (og de skal til faren) håper jeg ENDELIG at den forhåndsbestilte "Harry Potter og halvblodsprinsen" ligger i postkassa!

:kooooose:

Hun er en av mine favoritter også, har lest bøkene hennes opp til flere ganger :-))

Jeg er for tiden på avdeling for lett sommerunderholdning. Har akkurat gjort ferdig "En shopoholikers nye uimotståelige drømmeverden" og har var nettopp i bokhyllen og fant fram en krim. Liza Marklund paradis". Norli hadde "3-for 2"-salg, her forleden, og anmelderen i Adressavisen mente i alle fall at det var en "forrykende leseropplevelse", så får vi se :-)

Og jeg tror jammen jeg skal ta med meg Kjøkkengudens kone når jeg drar på ferie neste uke - takk for at du minnet meg på at jeg har noen bøker det er på tide at jeg leser om igjen!

Beste hilsen fra

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg leste akkurat ferdig "Drømmefangeren" av Unni Lindell =)

Artig at du skrev den tråden nå som jeg akkurat var ferdig:D

hare1365380455
Skrevet

Jeg leste akkurat ferdig "Drømmefangeren" av Unni Lindell =)

Artig at du skrev den tråden nå som jeg akkurat var ferdig:D

Så kan du kanskje få noen lesetips?:)

Skrevet

Henning Mankell "Før frosten". Som lydbok. Kjekt å ha når man ligger i sola. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Så kan du kanskje få noen lesetips?:)

Ja! Har bestilt et par fra Bokklubben, men det tar så lang tid. Bestilte boken jeg lest ut nå samtidig med de fra Bokklubben, men de har enda ikke kommet!!

noen-og-tredve
Skrevet

Romanen Forrådt av Amalie Skram.

Skrevet

Hun er en av mine favoritter også, har lest bøkene hennes opp til flere ganger :-))

Jeg er for tiden på avdeling for lett sommerunderholdning. Har akkurat gjort ferdig "En shopoholikers nye uimotståelige drømmeverden" og har var nettopp i bokhyllen og fant fram en krim. Liza Marklund paradis". Norli hadde "3-for 2"-salg, her forleden, og anmelderen i Adressavisen mente i alle fall at det var en "forrykende leseropplevelse", så får vi se :-)

Og jeg tror jammen jeg skal ta med meg Kjøkkengudens kone når jeg drar på ferie neste uke - takk for at du minnet meg på at jeg har noen bøker det er på tide at jeg leser om igjen!

Beste hilsen fra

Gjør det, bøkene hennes er et eget univers :o)

Har du lest "Beindoktorens datter"?

Skrevet

Gjør det, bøkene hennes er et eget univers :o)

Har du lest "Beindoktorens datter"?

Hundre hemmelige sanser, Lykke og glede, Beindokterens datter og Kjøkkengudens kone. Alle fire står pent på rekke og rad i bokhykllen min :-))

Lykke og glede og Kjøkkengudens kone er lest flest ganger, kanskje jeg burde ta med meg de to jeg har lest minst på hytta? Eller alle fire. Får lest mye på en uke.... :-))

Kjøkkengudens kone er favoritten, muligens fordi det var gjennom den jeg oppdaget Amy Tan.

Hekkan, jeg tror jeg skal legge bort svensk krim og lese Kjøkkengudens kone enda en gang når jeg tenker meg om. Ikke er det noe kjekt på tv heller i kveld :-))

Beste hilsen fra

Skrevet

Har akkurat lest Kim Småge "Solefall" for andre gang. :o)

Tenker jeg begynner på Kjell Eriksson "Steinkisten" nå når jeg finner sengen.

Skrevet

Da Vinci koden, for andre gang, på lydbok.

Irriterte meg sånn over hvem som var morderen, så jeg håper på en annen morder denne gangen :)

Skrevet

Irriterte meg sånn over hvem som var morderen, så jeg håper på en annen morder denne gangen :)

hihi

hare1365380455
Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal låne en lydbok? Jeg begynte på "Sort messe" en gang, men så fikk jeg ikke tid til å høre den ferdig...

Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal låne en lydbok? Jeg begynte på "Sort messe" en gang, men så fikk jeg ikke tid til å høre den ferdig...

Det er veldig all right med lydbok men jeg sovner hver eneste gang ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...