Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer har prøvd over to år nå å få barn men ingenting skjer.

Eggløsningstester har jeg fulgt slavisk og hatt mye sex i den tiden jeg kunne blitt gravid. Nå har jeg begynt å bli litt lei av å løpe på apoteket hver måned. Min samboer ser på magene til gravide kvinner og sier til meg at hans høyeste ønske er å gjøre meg gravid. Han vil at jeg skal stråle og bli like lykkelig igjen slik som jeg var før.

For et halvårs tid siden gikk jeg til utredning hos en gynokolog. Gynokologen oppdaget at jeg hadde to ganske tette eggledere. Men det skulle gå an å bli gravid likevel mente hun. Jeg hadde også noen syster i livmoren + antydning til PCO.

Hun mente at jeg skulle prøve et halvår til å bli gravid på vanlig måte. Hvis jeg ikke ble gravid etter den tid skulle jeg komme tilbake og bli satt på hormon kur og eventuelt fjerne systene.

Nå har dette halvåret gått og på mandag skal jeg tilbake.

Er det andre der ute som har opplevd det samme som meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190399-tiden-g%C3%A5r-ingen-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville egentlig bare si lykke til!

Har prøvd i 2 år selv, det er utrolig frustrerende. Skal begynne utredninga nå og vet at jeg ikke har EL så nå gir jeg opp alt dette og bare har sex, gidder ikke tenke for mye på det lenger, kanskje det går bra da...

Ja det har faktisk mange venner sagt til meg også at hvis man slapper mer av er det kanskje mer sjanse for å lykkes.

For nå går en bare og tenker og grubler og mer og mer fortvilet blir en.

Det er så urettferdig at enkelte får barn fort i tidlig alder uønsket.

Mens andre som har lyst på barn går irundt og sliter med å bli gravid.

Annonse

Ja det har faktisk mange venner sagt til meg også at hvis man slapper mer av er det kanskje mer sjanse for å lykkes.

For nå går en bare og tenker og grubler og mer og mer fortvilet blir en.

Det er så urettferdig at enkelte får barn fort i tidlig alder uønsket.

Mens andre som har lyst på barn går irundt og sliter med å bli gravid.

Ja det er kjempeurettferdig. Det syns jeg å, men vi kan ikke tenke sånn heller da blir vi fort mugne gamle kjærringer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...