Gå til innhold

Gutter redd for enkelte jenter?

Anbefalte innlegg

IngenLurerDenneGutten

? Komplisert = got issues.

Trodde du jeg mente at jeg aldri hadde møtt ei jente jeg syntes var smartere enn meg selv? Nånei du. Men når jeg tenker meg om...

Det får du stå for:) Folk kan være smarte om de ikke er kompliserte.

Komplisert kan være en vanskelig person i mine øyne.

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• IngenLurerDenneGutten

7

• mrxx

4

• Jeg er en annen

4

• amber sun

3

Gjest MrPimmel

Hmmm...det er nå bare min personlige mening eller mitt syn da...

Men når man går litt som en kæll, spytter som en kæll og sånn generellt ser og opptrer mannlig...ja da er kvinneligheten borte.

Litt vanskelig å forklare, men svært mange av de kvinnene jeg har sett som skrur litt bil, hjelper til på gården, ja, tar i et tak...de har ofte vært "mannlige".

Ser ikke de i små søte truser opptre som feminine kvinner på efta og kveld liksom.

:)

Jeg tror nok de fleste menn liker det superfeminine, i hvert fall jeg. Men der er det også en balansegang, for når det hele går over til å bli "billig", eller tåpelig, da er det turnoff igjen.

Mest hater jeg å bli satt "kosenavn" på. Grrrr....

Gjest MrPimmel

Jeg tror du har rett i at kombinasjonen intelligens og godt utseende kan få mange menn til avstå fra å prøve seg fordi de tror de ikke har noen sjangs i utgangspunktet. Det MrPimmel sier om at han ikke liker intelligens har nok mest å gjøre med at like barn leker best, så det trenger du nok ikke å legge så mye vekt på.

Intelligens er sexy. Det er heller ikke riktig at alle menn foretrekker enkle damer, og skal jeg være ærlig har jeg til gode å møte ei jente jeg har syntes var mer komplisert enn meg selv.

"Det MrPimmel sier om at han ikke liker intelligens har nok mest å gjøre med at like barn leker best..."

hehe

Frekkhet er heller ikke sjarmerende vil jeg opplyse deg om.

Vi har sosial intelligens og sensuell intelligens. Mange typer. Jeg liker ikke intelligens av mensatypen i kombinasjon med arroganse, snobbethet eller arroganse alene.

Jeg er en annen

"Det MrPimmel sier om at han ikke liker intelligens har nok mest å gjøre med at like barn leker best..."

hehe

Frekkhet er heller ikke sjarmerende vil jeg opplyse deg om.

Vi har sosial intelligens og sensuell intelligens. Mange typer. Jeg liker ikke intelligens av mensatypen i kombinasjon med arroganse, snobbethet eller arroganse alene.

"Frekkhet er heller ikke sjarmerende vil jeg opplyse deg om."

Vel, nå forsøker jeg heller ikke å sjarmere _deg_ MrPimmel ;)

Hvem du leker best med har jeg ellers ingen formening om, men det var et billig poeng (og du la deg lagelig til for hugg) då det ble for fristende :)

Jeg tror nok de fleste menn liker det superfeminine, i hvert fall jeg. Men der er det også en balansegang, for når det hele går over til å bli "billig", eller tåpelig, da er det turnoff igjen.

Mest hater jeg å bli satt "kosenavn" på. Grrrr....

Kosenavn er turnoff.

Det samme er dilling og dalling og kosenusse, nuss, puss osv.

Annonse

Gjest MrPimmel

"Frekkhet er heller ikke sjarmerende vil jeg opplyse deg om."

Vel, nå forsøker jeg heller ikke å sjarmere _deg_ MrPimmel ;)

Hvem du leker best med har jeg ellers ingen formening om, men det var et billig poeng (og du la deg lagelig til for hugg) då det ble for fristende :)

Jeg tror ikke du leste hva du skrev jeg da.

Gjest MrPimmel

Kosenavn er turnoff.

Det samme er dilling og dalling og kosenusse, nuss, puss osv.

Det hører for meg ikke til det feminine, men til tåpeligheter (gjør hun narr av meg?). Vi trenger ikke lage et nytt språk når vi har et. Det fins mange pene norske ord som kan brukes.

Det hører for meg ikke til det feminine, men til tåpeligheter (gjør hun narr av meg?). Vi trenger ikke lage et nytt språk når vi har et. Det fins mange pene norske ord som kan brukes.

Jeg er enig. :)

Kanskje det er mest en fjortisgreie.? Husker jo at det var mye kosenose på den tiden, men å fortsette med dette senere blir for dumt.

Gjest MrPimmel

...da har jeg litt problemer med å forstå hvorfor du i utgangspunktet ble sammen med henne.

Hvor lenge tror du det varte? Jeg visste ikke at hun røyka, hun begynte igjen etter at jeg traff henne. Og så var jeg ung og dum. Nå er jeg ørlite lurere.

Annonse

Gjest zzbeauty

Jeg hadde det å litt sånn tidligere. Fikk liksom ikke napp på drømmemannen. Men så fortalte i venninde meg at jeg kunne få hvem som helst. Hadde egentlig aldri sett på meg selv som "pen"...Jeg ble ganske forfjamsa og spurte en av mine beste kompiser.(jeg hadde nemlig veldig mange mannlige venner,) og han sa at han visste om mange som var eller hadde vært interessert i meg, men de hadde sånn respekt for meg at de ikke turte. Nå skal det sies at jeg er blond men ikke særlig dum. Ser på meg selv som ganske oppegående og glad i å engasjere meg og stå for meningene mine uten å jatte med.

Så jeg tror det er en sammenheng der ja,. Kvinner som viser at det gjør noe annet enn å drikke drinker og flørte vilt og blafre med øyenvippene blir å en måte vanskelige å nærme seg.

For slikt synest godt på avstand..

Gjest biimbo
Gjest biimbo

Tja, dette her er ikke så lett å svare på. Har truffet slike jenter som deg, men vet at jeg trekker meg unna, uten at jeg her vil klare å si hvorfor. Ellere rettere sagt, jeg vet at jeg ikke gidder å prøve om jeg skulle ha vært på sjekkern.

Jeg liker intelligente jenter, uten at det er det jeg prioriterer.

Noen som deg kan virke for utilnærmelige, noen har jeg sett kan gjøre narr av de som prøver seg.

Noen virker arrogante, noen er snobbete, noen har en "vet best" holdning, osv.

Noen kan virke skremmende på den måten at vi menn vet at mange jenter overproblematiser ting og hvis en intelligent kvinne gjør det, så er problemet enda større. Dette fordi de er gode til å snakke for seg og motargumentene blir svært vanskelig å forholde seg til. Det kan rett og slett bli altfor komplisert og det gidder jeg ikke. Jeg liker ikke at ting blir mer komplisert enn det de trenger å være.

Jeg ser ganske raskt på en kvinne om jeg ønsker å holde meg unna eller ikke når jeg treffer dem. Det hadde jeg helt sikkert sett på deg også. Men ikke sikkert jeg hadde klart å sette ord på hvorfor. Av og til er det noe ubestemmelig.

Vet ikke om jeg klarte å gi deg noe godt svar, fordi jeg ikke alltid vet helt klart hvorfor jeg vil holde meg unna enkelte kvinner. Klarer ikke å sette ord på det, men vet likevel at jeg ville holdt meg unna.

petter smart

Hvis du er pen og attraktiv, og i tillegg er lite stille/tilbakelent kan du virke kald og avvisende. Menn tror ikke de har sjans på deg og lar være å prøve. Kanskje har de merket seg dine avslag av andre menn.

Prøv å slapp av, vær mer åpen. Snakk med folk, ikke vær for tilbakelent.

Eller kanskje du legger lista for høyt. At du vil ha menn som er så attraktive at de kun vil ha veldig attraktive kvinner. Har møtt mange som klager over at ingen er interessert i de, men så viser det seg at det er mange som interessert, men ikke de "rette".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...