mblo Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 hjelpe meg hvor jeg maser altså.. dere må ha tålmodighet med meg.. er det oxo vanlig å få sopp i begynnelsen av et svangerskap?fra EL har jeg hatt tykk hvit utflod. skal i grunn ha mens i dag, men ingen antydning.. har oxo hatt mensmurringer siden EL.. fikk sopp i går..har oxo gått på penecillin pga betennelse i kjevebeinet.. kan mann få sopp av penecillin? er så spent.. tok test i dag, men den var neg. litt tidlig kansje.. har veldig såre brystvorter. bruker å ha det ced mens, men ikke så gale som dette.. hadde min første EL på snart 2 år forrige mnd. krysser fingrene for at det skal ha klaffet denne gang.. isser og tisser i ett sett.. har oxo gjort det siden EL. men ellers har jeg ingen symptom. bruker å ha kraftige mens smerter en uke før og den dagen jeg venter mens. men kun hatt noen mens murringer.. phuuu. sorry. blei langt dette her.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Kan bare svare på et av spørsmålene dine. Ja, det er mer vanlig med sopp når man er gravid. 0 Siter
Niobe Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Det er ikke uvanlig å soppinfeksjon når man går på penicillin. Har ikke opplevd det selv, men både min mor og søster setter likhetstegn mellom penicillinkur og sopp... 0 Siter
Gemini Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Det er veldig vanlig å få sopp etter penicilin-kur. 0 Siter
serendipity Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Jeg får ofte sopp etter penicillin kurer, men stort sett ikke sør etter ednt kur, ikke helt i begynnelsen!!! 0 Siter
cecily Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 penicillin = sopp for min del. Lykke til uansett da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.