Gå til innhold

Hvordan tolke sms??

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Men hvis det i en melding står dette da: "skulle bare visst hva jg fantaserer om, forteller mer over en flaske vin. God natt vennen min"

Kommer jo an på hva han snakker om, men hvis hans fantasier er direkte myntet på deg er det naturligvis klart at han legger noe mer i det.

Men det burde du strengt tatt forstå uten å spørre! :)

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

17

• Dorthe

3

• IngenLurerDenneGutten

2

• Lillemus

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest zzqueen

Min erfaring av vennen min og lille venn tilsier at dette er en som vil noe mer. Din erfaring er anderledes, sånn er det bare. Vi har alle ulike erfaringer:)

Jeg går for din erfaring jeg dina2. Så kan jeg legge meg med en følelse av å bli satt ekstra pris på i natt.;)

ShitDiddelyDo

Min erfaring av vennen min og lille venn tilsier at dette er en som vil noe mer. Din erfaring er anderledes, sånn er det bare. Vi har alle ulike erfaringer:)

Jupp, i tillegg til at jeg vet hvordan jeg bruker det, og "lille venn" er noe jeg slenger om meg med selv. :)

Gjest zzqueen

Kommer jo an på hva han snakker om, men hvis hans fantasier er direkte myntet på deg er det naturligvis klart at han legger noe mer i det.

Men det burde du strengt tatt forstå uten å spørre! :)

Du vet; usikkerhet er lett å så hos en som er litt usikker av natur. En med liten selvtillit og kanskje ikke de store erfaringene.

ShitDiddelyDo

Det syndromet er no dritt, for jeg føler virkelig at det er noe mer, og det er selvsagt er resultat av en hel rekke sms'er. Og selvsagt av følelsen jeg får i magen når jeg helt uventet får en meldig der det står; "god natt vennen min.."

Det er naturligvis noe mer i det dersom han hentyder at han fantaserer om deg.

Jeg får skrive som Dina: Du må nå virkelig ha det inn med teskje også. :)

Annonse

Gjest zzqueen

Gjør det du og glem aldri at du er enestående uansett hva som skjer:)

Neida, men det er deilig å bla opp sånne meldinger avogtil og iallefall leve i trua.

For dette er en mann jeg er ufattelig glad i;)

Og ikke sant at det er sånn at når en tror det er en kjemi der så er det det? eller kan ens egne ønsker skape så gale oppfattelser?

Gjest zzqueen

Det er naturligvis noe mer i det dersom han hentyder at han fantaserer om deg.

Jeg får skrive som Dina: Du må nå virkelig ha det inn med teskje også. :)

Ja, jeg må visst det...;)

Blir bare så varm i magen av dette som skjer avogtil. Han sier han savner å få sms av meg hvis det går lang tid mellom hver gang. Å det betyr jo at han tenker på meg.

Gjest dina2

Neida, men det er deilig å bla opp sånne meldinger avogtil og iallefall leve i trua.

For dette er en mann jeg er ufattelig glad i;)

Og ikke sant at det er sånn at når en tror det er en kjemi der så er det det? eller kan ens egne ønsker skape så gale oppfattelser?

Meldingen du hadde fått sier at han er hypp på deg:) Lykke til

Annonse

ShitDiddelyDo

Ja, jeg må visst det...;)

Blir bare så varm i magen av dette som skjer avogtil. Han sier han savner å få sms av meg hvis det går lang tid mellom hver gang. Å det betyr jo at han tenker på meg.

Tror kanskje det er på tide at du spør denne fyren om han vil være med deg ut og ta en kaffe, noen øl, se en film eller rett og slett på en bedre middag for to.

Han virker jo litt treg han også. :)

Gjest zzqueen

Tror kanskje det er på tide at du spør denne fyren om han vil være med deg ut og ta en kaffe, noen øl, se en film eller rett og slett på en bedre middag for to.

Han virker jo litt treg han også. :)

neida, ikke treg. men vi er negge i dårlig fungerende forhold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...