Gå til innhold

Hvordan tolke sms??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

17

• Dorthe

3

• IngenLurerDenneGutten

2

• Lillemus

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest zzqueen

Send melding tilbake med store bokstaver:

HVA MENER DU MED DET????

:-)

sendte en gang en melding der jeg skrev" du gjør meg usikker med meldingene dine"

Da fikk jeg ikke noe svar. Ikke før noe jkvelder senere da han skrev;mener ikke å gjøre deg usikker vennen min"

Og jeg trodde jeg skulle gli gal!!

Terger han bare kanskje?

Annonse

Gjest MrPimmel

sendte en gang en melding der jeg skrev" du gjør meg usikker med meldingene dine"

Da fikk jeg ikke noe svar. Ikke før noe jkvelder senere da han skrev;mener ikke å gjøre deg usikker vennen min"

Og jeg trodde jeg skulle gli gal!!

Terger han bare kanskje?

sms er noe skitt når det er slike saker på gang. Jeg hadde bare ringt og spurt rett ut, men menn er slik.

Tolk aldri sms fra menn. De er ikke for å tolkes, de mener nøyaktig det de skriver.

Det er oss skrullete damer som prøver å tolke alt som blir sagt og egentlig er det helt unødvendig.

Mannen er sikkert interessert ellers hadde han ikke giddet å skrive en godnatt melding. Hihi, det er min tolkning da ;o)

Gjest MrPimmel

Tolk aldri sms fra menn. De er ikke for å tolkes, de mener nøyaktig det de skriver.

Det er oss skrullete damer som prøver å tolke alt som blir sagt og egentlig er det helt unødvendig.

Mannen er sikkert interessert ellers hadde han ikke giddet å skrive en godnatt melding. Hihi, det er min tolkning da ;o)

Jeg hadde skrevet "god natt fra Markus Rose Pimmel" hver kveld uten noe å slenge på noen ektra min, din venn eller noe sånt. Senere kanske klem og senere kyss på kinnet vhengig av svar.

Gjest zzqueen

Liker din tolkning jeg, og har ikke tenkt på det sånn før;)

Nemlig! Super tolkning Dorthe! :o)

Bra sagt:-)

Annonse

Men mange bruker det i hytt og gevær, altså trenger det ikke å ligge noe i det.

Hvis jeg hadde skrevet "vennen min" til en jente, hadde det ikke behøvd å ligge noe mer i det.

Enig med Åsemor.

Betyr det at du ikke mener noe med alle de kose-kjæle-pjuske-luske navna du har kaller meg..., kjære?

*snufs*

Jeg er en annen

Jeg er innbitt motstander av SMS-flørting, hater det! 'Z' ut av forelskelsens språk nå! Ellers enig med Dorthe.

Når det er sagt så ville jeg neppe skrevet "god natt vennen min" til en kamerat av meg. Skulle jeg først skrevet en så emosjonell SMS (gud forby!) ville det nok vært til ei jente jeg hadde et godt øye til.

IngenLurerDenneGutten

"Mannen er sikkert interessert ellers hadde han ikke giddet å skrive en godnatt melding. Hihi, det er min tolkning da ;o)"

Jaha;)

mariaflyfly

Heheh! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...