Gå til innhold

Anbefalte innlegg

marlenexxx27

Når man møter en type man liker, begynner man (noen, de fleste?) jo å tolke i vei alt mellom himmel og jord som denne typen gjør. Særlig SMS! Her er et eksempel på hvor meningsløst det kan være å tolke:

Jeg møtte en type, og han drev og sendte SMS, gjerne erotiske eller av typen "kos" og "suss". Han liker meg! tenkte jeg... Og når vi møttes ga han meg masse oppmerksomhet. MEN, det var sjelden vi møttes, han hadde alltid noe annet fore. Til slutt måtte jeg bare innse at til tross for at han åpenbart likte meg, så likte han meg ikke GODT NOK, eller han bare ble stressa av hele greia, eller han var opptatt med så mye annet.

Så nå sitter jeg har og har kjærlighetssorg for en type jeg knapt kjenner, og som jeg strengt tatt ikke kunne tenke meg et seriøst forhold med. Jeg syntes at han var så sexy, og så ble jeg så smigra av oppmerksomheta... ja, så tok jeg bare helt av, åpenbart. Og så krasjlanda jeg da jeg plutselig oppdaga at hele prosjektet faktisk var helt dødfødt.

Moralen er altså at man skal være forsiktig med å tolke. Og selv om en fyr er interessert, kan det hende at han ikke er interessert NOK.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190502-tolkninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

marlenexxx27

Ja, men en kan ha det morsomt og fint den tiden det tar å finne ut av det da. Drømme seg løitt vekk og føle seg bra under oppmerksomheten.

Ja, det er sant. Men når ballongen først sprekker, så virker det hele bare meningsløst, og jeg føler meg litt flau. I tillegg er jeg jo så trist som om en person jeg elsket var død. Hvis jeg ikke hadde reagert med så sterke og irrasjonelle følelser, hadde jeg kanskje klart å sette mer pris på det positive, at det tross alt var en artig liten flørt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190502-tolkninger/#findComment-1315538
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...