Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en dame på 30 som lurer på om jeg er gravid.Hadde små stikkinger nederst i magen,var småkvalm,hadde halsbrann og sov mye, så derfor testet jeg meg en uke før jeg skulle ha mens, og svaret var positivt. Og nå når jeg skulle ha mens så fikk jeg den!Er fremdeles trøtt og småkvalm,og har halsbrann.Det jeg lurer på er om jeg fremdeles kan være gravid? Eller er det mulig at testen var feil, at den ikke skulle vist positivt? Jeg trodde disse testene som regel viste feil andre veien, at de viser negativt når det er positivt.Har aldri hørt om noen som har vist positivt hvis det egentlig var negativt.Har 2 barn fra før og begge svangerskapene gikk som en lek, ingen kvalme eller andre plager med de. Takknemlig for alle svar jeg får,her jeg svirrer rundt i en forrvirret tilstand og tror jeg er gravid!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190532-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Fra erfaring med prøverørsbehandling vet vi at kanskje så mye som halvparten av graviditeter stopper opp og ikke utvikler seg videre. Noen kan ha små blødninger som likner på menstruasjon. Jeg foreslår at du tar en nye test og er den positiv bør du få en sjekk med ultralyd, er dne negativ, så kan det altså ha vært en meget tidlig abort.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190532-gravid/#findComment-1317308
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...