Gå til innhold

En ubehagelig drøm

Anbefalte innlegg

Gjest en nattdrømmer
Skrevet

Jeg våknet i natt og da husket jeg drømmen som holdt på. Jeg satt utenfor leiligheten min og onanerte. Plutselig la jeg merket til at det var en boligblokk rett på andre siden av der jeg bodde, og tenk om noen hadde sett meg! Jeg gikk inn og fant en lapp der det sto noe om den ufyselige oppførselen min og at jeg burde skamme meg. Jeg sprang fra stedet, og på veien ut møtte jeg noen som hadde sett alt. Jeg flyktet også gjennom en skole og jeg var livredd for at noen skulle kjenne meg igjen. Plutselig kom en lyskaster over skolegården, men jeg kom meg da inn. Og så sprang jeg gjennom byen.... Hva er dette for en syk syk drøm? Den ga meg skikkelig ubehagelige følelser av skam.

Gjest sammen surium
Skrevet

Jeg kan ikke min Freud godt nok til å forsøke meg på noen tolkning, her - men tema har jo mye til felles med drømmer om å gå naken gjennom byen - så om du har noe oppslagsverk, finner du sikkert noe som forklarer den.

I alle fall er dette en helt grei drøm - ikke noe urovekkende i det hele tatt - men den setter kanskje ord og følelser (skam) på det du opplever omkring onanering - at du i hvert fall i ditt ubevisste, opplever skam ved det. I hvert fall overfor ukjente - men kanskje også overfor partneren din? Og kanskje har disse følelsene noe med skolen å gjøre? Eller opplæring? Eller kanskje slett ikke.

I så fall, kan jo drømmen få deg til å tenke gjennom om du skal tillate deg selv å skamme deg mindre over onani enn du kanskje hittil gjør.

Gjest en nattdrømmer
Skrevet

Jeg kan ikke min Freud godt nok til å forsøke meg på noen tolkning, her - men tema har jo mye til felles med drømmer om å gå naken gjennom byen - så om du har noe oppslagsverk, finner du sikkert noe som forklarer den.

I alle fall er dette en helt grei drøm - ikke noe urovekkende i det hele tatt - men den setter kanskje ord og følelser (skam) på det du opplever omkring onanering - at du i hvert fall i ditt ubevisste, opplever skam ved det. I hvert fall overfor ukjente - men kanskje også overfor partneren din? Og kanskje har disse følelsene noe med skolen å gjøre? Eller opplæring? Eller kanskje slett ikke.

I så fall, kan jo drømmen få deg til å tenke gjennom om du skal tillate deg selv å skamme deg mindre over onani enn du kanskje hittil gjør.

Du har nok rett i det du skriver der. Jeg bryr meg ikke om å tolke drømmene mine, men noen drømmer får en til å føle seg sånn og sånn.

Gjest batteri
Skrevet

Du har nok rett i det du skriver der. Jeg bryr meg ikke om å tolke drømmene mine, men noen drømmer får en til å føle seg sånn og sånn.

opplevde du en situasjon der du følte deg "avkledd" før du drømte dette, at du f.eks opplevde at noen oppdaget noe ved deg de ikke skulle vite, du ble fersket eller avslørt i noe, eller ble flau på noe slags vis?? da kan slike drømmer komme..jeg drømmer ofte at jeg er naken i offentlighet eller noe annet som gir meg skamfølelse, lignende som du drømte her..etter at jeg f.eks har vist en side ved meg eller noe annet for noen som jeg ikke ville, eller noe lignende..

Gjest batteri
Skrevet

Re: En ubehagelig drøm

opplevde du en situasjon der du følte deg "avkledd" før du drømte dette, at du f.eks opplevde at noen oppdaget noe ved deg de ikke skulle vite, du ble fersket eller avslørt i noe, eller ble flau på noe slags vis?? da kan slike drømmer komme..jeg drømmer ofte at jeg er naken i offentlighet eller noe annet som gir meg skamfølelse, lignende som du drømte her..etter at jeg f.eks har vist en side ved meg eller noe annet for noen som jeg ikke ville, eller noe lignende

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...