Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Først vil si at jeg er kanskje ikke så usikker som det vil høres ut :)

Har truffet en jente, den andre i mitt liv, har vært i et langt forhold før og det er alt jeg har vært i den slags kontakt med jenter.

Traff henne på byen for stund siden, har hatt jevnlig kontakt etter det men mest via telefon.

Hun er "litt" eldre enn meg, ca 10år+ :) og har endel ting å ordne med i hverdagen for å si det sånn og jeg lurer på hvordan jeg skal gå frem her.

Jeg kan jo ingenting om dette, har kapra en jente når jeg var 18år men det virker som det var 100år siden.

Det går veldig i rykk og napp føler jeg, for eksempel i går så sendte hun masse sms og det var koselig det men da tenker jeg, "vil hun at jeg skal ringe henne, spørre om vi skal treffes igjen snart" osvosv.

Er veldig redd for å virke desperat og skremme henne bort for det er en utrolig nydelig og grei jente.

Var også usikker på hva jeg skulle ta henne med på når vi dro ut sammen, eventuelt hva vi skulle snakke om osv :) men det har funket greit de 2 gangene det har skjedd, veldig enkel å snakke med.

Mye av dagene nå går med på å gruble over, skal/skal ikke og den slags.

Jeg kan jo bare ringe og høre hvordan det står til, men er veldig redd for å dra å besøke henne uten å avtale det først eller spørre om vi skal gjøre ditt eller datt og virke masete.

Er det noen som har noe tips til meg her ?

Fortsetter under...

Tror det beste er å ta tiden til hjelp her. Det er en del av spenningen. Lett å si, når man er forelsket er man ofte veldig utålmodig og vil at ting skal skje fort.

Du kan jo også ta en prat med henne og spørre hva hun føler i forhold til dere to.

Av signaturen din går jeg ut fra at jeg er omtrent like gammel som din utkårede? (37)

Jeg setter i alle fall pris på at mannen er ærlig, at han tør spørre om vi kan gjøre noe sammen og er litt oppvartende. Du har ingenting å tape!

På den annen side har jeg blitt så gammel at jeg synes jeg kan tillate meg å være litt frempå selv om det er en fyr jeg liker også! ;o)

Fortsett å svar på meldingene. Får du etterhvert lyst til å ringe hennes så send ei mld og spør om det er greit, verre er det ikke.

Hun kan jo også være usikker på deg, i og med at du er så mye yngre enn henne. Mulig hun lurer på om du er interessert eller om du bare er høflig og liker henne som en venn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...