Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

er en gift mann som liker at min kone tar meg bak med fingre og dildoer,er det flere som gjør det samme? er dette vanlig? kan forøvrig nevne at vi har et meget godt og aktivt sexliv etter 14 års ekteskap.

har utforsket og prøvd det meste,har sex 4-6 ganger pr uke! tror ikke det er så vanlig?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Aner ikke hva som er vanlig, men hva som eventuelt er vanlig er det siste du burde bry deg med dersom både du og din kone trives med analsex.

Skrevet

Er det så nøye hva andre gjør og ikke gjør?

Dere to har et flott og rikt sexliv - nyt det og kos dere ordentlig nå i sommervarmen! :o)

Gjest otto margido
Skrevet

Knip sammen, og tau henne med på politistasjonen!

Gjest Gut___24
Skrevet

Ja det er deilig ;) Har prøvd bare fingre, ikke dildoer. Blir nok litt for stort. Det beste er å bli slikket i og rundt anal åpningen. ;)

frøken sol
Skrevet

Knip sammen, og tau henne med på politistasjonen!

haha!-men gi henne en skikkelig omgang analt først!

Gjest Selvsagt
Skrevet

Det er visstnok ikke uvanlig blant homofile menn at de liker analsex, inkludert det å få noe innført i analen.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er vanlig. Men hvis dere liker det, er det vel bare å fortsette. Kos dere!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...