Gå til innhold

Skal møte et av spøkelsene i dag...

Anbefalte innlegg

Gjest for@virra

....hun i gata...

Gruer meg veldig,-men gleder meg til at jeg kanskje kan få et normalt liv i naboskapet.

Så slipper jeg å gjemme meg bort bare jeg ser henne...

Så slipper jeg å ha det vondt når mannen min er utenfor å holder på med sitt...

Fikk et veldig godt inntrykk av henne da jeg samlet mot til meg og gikk bortover å snakket med henne.

Heldigvis så skjønte hun hvordan det er å ha det slik som jeg har det...hadde selv hatt ei mormor som tok livet av seg pga angst.

Heldigvis finnes det noen som ikke dømmer...

Men jeg gruer meg desperat....

Fortsetter under...

Icora Panter

Nei,ikke noe feil forum...

Les tidligere innlegg.

Det er mannen min som har påført meg så mye vondt at jeg fikk endel vonde etterfølger...

Men han vil du fortsatt ha og la han fortsette å ødelegge deg?

Hva er da vitsen med å "treffe" spøkelsene når det alikvel helt sikker kommer nye?

Les tidligere innlegg.

Det er mannen min som har påført meg så mye vondt at jeg fikk endel vonde etterfølger...

"Det er mannen min som har påført meg så mye vondt at jeg fikk endel vonde etterfølger..."

Nicket ditt er "forvirra", du virker noget forvirret, ja.

Det er mannen din du bør ta et oppgjør med, og ikke alle disse såkalte "spøkelsene."

Så lenge du ikke tar disse "tunge" samtalene med mannen din, vil det dukke opp nye "spøkelser", du blir aldri kvitt de.

Annonse

Gjest javeldå

Hvorfor er du sammen med en mann som gjør deg så mye vondt?

Som de andre skriver er det ikke spøkelser du bør frykte, men mannen din.

I bunn og grunn er det vel hun selv som ødelegger seg ved å la ham behandle henne slik. Hun innser jo ikke engang at han er problemet, men legger skylden på seg selv om spøkelser...

Les tidligere innlegg.

Men kjære allverden da!!

Hvorfor fortsetter du å skrive innlegg på innlegg om hvor mye dritt mannen din har gjort mot deg, uten at du tydeligvis tar noen av svarene du får til følge!!

Har sett nicket ditt under diverse innlegg her fra langt tilbake.

Og selvom temaene varierer litt, så er det underliggende hele tiden det samme:

Nemlig at mannen din sårer deg, og gir deg problemer på en eller annen måte!

Gjengangeren i svarene du får er også tilsvarende:

Kvitt deg med ham, siden han gjør livet ditt så ille!!

Men hva gjør du??

Jo, du fortsetter bare å skrive stadig nye innlegg. Om stadig nye episoder der han er årsaken til at du enda en gang er blitt deprimert/engstelig/såret

Whatever....

Flott at man kan bruke forum som dette for å søke råd/støtte/sympati fra andre.

Men det er kanskje begrenset hvor lenge "andre" gidder å høre om / engasjere seg i de samme problemene om og om igjen?

Når du som ber om råd, likevel ikke gjør noe med din livssituasjon?

Tvert imot unnskylder du stadig hvorfor du blir i forholdet!

Det er jo tydelig at rådene man gir ikke blir fulgt,og du er jo ikke engang villig til å syn på hvor problemet ligger??

Jeg skjønner jo at det er lettere sagt enn gjort å bare kvitte seg med en man tross alt er glad i.

Men du skriver vel her fordi du vil ha en "second opinion"?

Og for de fleste av oss som ser dette utenifra, er det ganske innlysende at denne mannen ikke har noen positiv påvirkning på livet ditt!

Alle innleggende dine viser jo tydelig at han sårer deg stadig vekk, på ulike måter, og over lengre tid!

Han har gjort omtrent "alt" galt han kan gjøre mot deg: utroskap, løgner, og gitt deg psykiske problemer. Og på toppen av det hele:

Sitat: "Han innrømmer ikke feil, eller ber om unnskyldning"

Hallo!!!

Hvilke flere grunner er det du venter på, for å innse at mannen din nærmest representerer prototypen på en drittsekk??

Men vet du hva! Jeg er nesten fristet til å si at du ikke fortjener bedre. Når du er så "dum" at du ikke innser ditt eget beste, selv etter å ha fått samme råd x-antall ganger her i forum..

Jeg vet jeg var litt slem nå, men jeg håper virkelig at du får opp øynene en dag, og skaper deg et bedre liv.

Enten alene, eller med en mann som respekterer deg!

skorpionfisken

Les tidligere innlegg.

Synes faktisk du skal poste dette på psykiatri også. NHD svarer gratis. Du er tydeligvis ikke helt stabil psykisk som holder på denne ondskapsfulle mannen din.

Gjest for@virra som faktisk ikke er så forvirra nå lengre!!!

Men kjære allverden da!!

Hvorfor fortsetter du å skrive innlegg på innlegg om hvor mye dritt mannen din har gjort mot deg, uten at du tydeligvis tar noen av svarene du får til følge!!

Men hva gjør du??

Jo, du fortsetter bare å skrive stadig nye innlegg. Om stadig nye episoder der han er årsaken til at du enda en gang er blitt deprimert/engstelig/såret

Whatever....

Men det er kanskje begrenset hvor lenge "andre" gidder å høre om / engasjere seg i de samme problemene om og om igjen?

Det er jo tydelig at rådene man gir ikke blir fulgt,og du er jo ikke engang villig til å syn på hvor problemet ligger??

Jeg skjønner jo at det er lettere sagt enn gjort å bare kvitte seg med en man tross alt er glad i.

Og for de fleste av oss som ser dette utenifra, er det ganske innlysende at denne mannen ikke har noen positiv påvirkning på livet ditt!

Alle innleggende dine viser jo tydelig at han sårer deg stadig vekk, på ulike måter, og over lengre tid!

Han har gjort omtrent "alt" galt han kan gjøre mot deg: utroskap, løgner, og gitt deg psykiske problemer. Og på toppen av det hele:

Hallo!!!

Hvilke flere grunner er det du venter på, for å innse at mannen din nærmest representerer prototypen på en drittsekk??

Men vet du hva! Jeg er nesten fristet til å si at du ikke fortjener bedre. Når du er så "dum" at du ikke innser ditt eget beste, selv etter å ha fått samme råd x-antall ganger her i forum..

Jeg vet jeg var litt slem nå, men jeg håper virkelig at du får opp øynene en dag, og skaper deg et bedre liv.

Hei du!

Oppgjennom alle spørsmål og fortvilelse i det siste,-har jeg fått mange gode råd...

og mange "kvitt deg med fyren"...

Jeg har stort sett jobbet meg gjennom den gode essensen fra gode rådene,-og ikke gjort en hurtig løsning.

Jeg setter derfor veldig stor pris på de som har kommet med de gode rådene.

De som har gjort det til at jeg ser det virkelig nytter å kjempe for det en har kjært!

For jeg kan i hvert fall si med hånda på hjertet at jeg har kjempet!

Og takk til dere alle opp gjennom tida som har kommet med den gode essensen!

Det er den jeg har trengt!

Og ikke det enkle med bare å "kvitt deg med fyren"!!!

Gjest partisaner

Hei du!

Oppgjennom alle spørsmål og fortvilelse i det siste,-har jeg fått mange gode råd...

og mange "kvitt deg med fyren"...

Jeg har stort sett jobbet meg gjennom den gode essensen fra gode rådene,-og ikke gjort en hurtig løsning.

Jeg setter derfor veldig stor pris på de som har kommet med de gode rådene.

De som har gjort det til at jeg ser det virkelig nytter å kjempe for det en har kjært!

For jeg kan i hvert fall si med hånda på hjertet at jeg har kjempet!

Og takk til dere alle opp gjennom tida som har kommet med den gode essensen!

Det er den jeg har trengt!

Og ikke det enkle med bare å "kvitt deg med fyren"!!!

Så hva har du lært? At du er problemet og at du må la han herse med deg som han vil? Herregud, enkelte liker å lide...

Annonse

Men kjære allverden da!!

Men hva gjør du??

Whatever....

Hallo!!!

Dette er jo et klassisk, tragisk eksempel. Det er ikke få kvinner som har blitt underkuet på denne måten, og når det kommer så langt så eksisterer det ikke noen mulighet (for de selv) til å bryte ut. Det forholdet de er i er trygt fordi de kjenner det, uansett hvor ille det er.

"................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...