Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest javeldå
Skrevet

Sålenge ingen har registrert nicket er det ingen sitt. Dust!

Skrevet

" Dust!"

Er det slik du snakker til folk, da får du ikke mange venner.

Gjest javeldå
Skrevet

" Dust!"

Er det slik du snakker til folk, da får du ikke mange venner.

hehe.. trodde du seriøst jeg ville bli venn med den der personen? Er det noe bedre å kalle noen for tyv mener du? Du er vel den der personen antar jeg...

Gjest javeldå
Skrevet

Prøver...

Dette er ikke Javeldå, men om dere ser dette så er ikke javeldå registrert og alle kan bruke det.

Gjest javeldå
Skrevet

Prøver...

Dette er ikke Javeldå, men om dere ser dette så er ikke javeldå registrert og alle kan bruke det.

Selvsagt er ikke javeldå registrert, ellers hadde jo ikke minst 3 personer brukt nicket nuh...

Gjest Javeldå
Skrevet

Selvsagt er ikke javeldå registrert, ellers hadde jo ikke minst 3 personer brukt nicket nuh...

Det var et hint til den egentlige javeldå.

Spring og registrer det NÅ!

Det er ingen som eier nicket så lenge det er registrert og vi kan alle fritt bruke det.

Gjest javeldå
Skrevet

Det var et hint til den egentlige javeldå.

Spring og registrer det NÅ!

Det er ingen som eier nicket så lenge det er registrert og vi kan alle fritt bruke det.

Hmmm, ikke registert skulle det stå her.

Sorry, det går litt fort i svingene av og til.

Gjest javeldå
Skrevet

"Dust" ? ? Du hørtes jammen intelligent ut ! Komme med slik karakteristikk av en person fordi vedkommende tilfeldigvis ikke vet alt om DOL og bruk av nick.

Tipper du har lavstatusyrke.

Skrevet

hehe.. trodde du seriøst jeg ville bli venn med den der personen? Er det noe bedre å kalle noen for tyv mener du? Du er vel den der personen antar jeg...

" Du er vel den der personen antar jeg..."

Jeg ? Neida, jeg er ren og uskyldig som den hviteste nysnø hehe

Gjest javeldå
Skrevet

"Dust" ? ? Du hørtes jammen intelligent ut ! Komme med slik karakteristikk av en person fordi vedkommende tilfeldigvis ikke vet alt om DOL og bruk av nick.

Du er visst ikke så smart du heller.

Gjest javeldå
Skrevet

Hva er et lavstatusyrke f.eks?

Gjest javeldå er nå opptatt
Skrevet

Prøvde nettopp og fikk:

Sorry, that Nickname is reserved by another user

NÅ er det registrert sånn at de som nå skriver under med javeldå, er den riktige javeldå...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...