Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sjås

Mitt navn er Charlotte Sjåstad,jeg er 28 år,og kommer fra Søvika,litt uttafor Ålesund.mitt spørsmål til deg er:

Jeg har en kronisk sjukdom som heter Lymfangioma Sirkumskriptum,jeg har slete med den i 15 år ca,jeg er mest plaget i underlivet og på rompen,hovner opp,sår og rød hud,som klør veldig når det går tilbake igjen!! Har du noen råd til meg ang.hvordan behandlings type og hvem som kan hjelpe meg? har hvert til gynekologer,hudleger,har også hvert med en spesialist innen plastikk kirurgi,men ingen kan hjelpe,har prøvd alt.Det er kun ca 2 år siden jeg fikk vite navnet på sjukdommen var.Snakket en gang om å sende meg til en spesialist i USA,for han kunne hjelpe meg,men det er mange år siden!! Kan du hjelpe meg? på forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190594-lymfangioma-sirkumskriptum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjås

Jeg har dessverre ingen erfaring, har du søkt på internett?

Vennlig hilsen Mette H Moen

PS dette 'svar' betaler du selvsagt ikke for

Takk for svaret!!

Ja jeg har søkt på nettet også,men jeg har ikkje funne ut noe mer om sykdommen desverre.

Men takk for du hadde tid til å svare meg.

Med hilsen Charlotte

Tusen takk for hjelpen:) fikk vite utrulig masse om sjukdommen.Tusen takk. Med hilsen Charlotte

Fint at du fikk svar.

Men har du sett regelverket? (Du burde ha sett det - fx når du registrerte deg, eller i linken til regelverk som står under feltet man skriver innlegg i.)

Der står det bl.a.:

"Innlegg i Doktor Online skal ikke inneholde informasjon om identifiserbare personer, herunder navn, telefonnummer, e-postadresse, post- eller besøksadresse, privatadresse eller personlige opplysninger eller annen konfidensiell informasjon. "

Ikke ment å være bitchy altså, men du bør bruke et nick og ikke fullt navn når du skriver her (eller på andre tilsvarende nettsteder for den saks skyld).

:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...