Gå til innhold

Mens - eller blødninger?

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Fikk en datter for 6 mnd siden og er 21 år.Har hatt menstrasjonen 2 ganger etter fødselen og som har vart like lenge og hatt samme blødningsmengde som før.Nå tredje gang jeg fikk mensen(til normal tid),så var noe anderledes.Det kommer bare litt brunt/rødt(så lite at jeg kan bruke truseinnlegg) og har vart i ca 12 dager.Har ikke smerter i magen(har kanskje hatt litt murring)eller føler meg uvell.

Noen sa at dette sikkert bare var hormoner som var i ubalanse i kroppen etter fødsel,og var helt normalt,stemmer dette?Må jeg dra til legen?

Om det ikke er hormoner,hva kan det være?Var forøvrig på 6-ukers kontroll og alle prøver var fine!

Hilsen bekymret

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19061-mens-eller-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...