Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en mann på 31 år. Har diabetes. Jeg har ikke hatt et spesielt aktivt seksliv, men har aldri fått utløsning under samleie. Vet ikke om dette kan være psykologisk eller fysisk. Får utløsning ved onani, men dette krever mye energi og lang tid. På meg kan det virke som om hodet på penis ikke er så følsomt som det burde være? Det virker også som om det kommer lite sæd under utløsning. Kan heller ikke slappe av for å få utløsning, krever anstrengelse, får f.eks krampe i legger p.g.a anstrengelsene. Kan også verke i testiklene? både etter utløsning og etter sex uten utløsning. (nesten samme verk som et spark/slag mot testiklene)

Hva bør jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190650-problem-med-utl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Diabetes er det årsaken.?

Tar du medisiner ?

Har du fast kjæreste ?

Bruk litt olje ved onani-

ikke nødvendig med utløsning-det kan for noen bli slitsomt.

Tenk ikke på følelsen i penis ved samleiet- men

prøv å fantasere om sex-

- her er ingen grenser-

det hjelper mange-både

menn og kvinner.

Snakk med legen vedr,ev

medisinbruk.

lykke til og god sommer-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...