Gå til innhold

Bli reist fra ute på resturant !

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Godt resonnert - sikker på at du er hankjønn..? ;-)

Hankjønn og kongen av svar. :)

I går bladde jeg gjennom 6-8 Vi Menn. Jeg leser aldri Vi Menn. Men i går gjorde jeg det. Hva fant jeg? Jo! Jeg fant sex-svar fra meg, tatt fra sexforumet her på dol, i samtlige av numrene jeg bladde igjennom.

Så jeg må være et unikum for Vi Menn og dol.

Men det er litt irriterende at innleggene mine er underskrevet med blant annet "Bjørn". Hvem faen er Bjørn?

Det er i hvert fall ikke meg.

Fortsetter under...

I går bladde jeg gjennom 6-8 Vi Menn. Jeg leser aldri Vi Menn. Men i går gjorde jeg det. Hva fant jeg? Jo! Jeg fant sex-svar fra meg, tatt fra sexforumet her på dol, i samtlige av numrene jeg bladde igjennom.

Men det er litt irriterende at innleggene mine er underskrevet med blant annet "Bjørn". Hvem faen er Bjørn?

*lol* jeg er meget imponert! :-)

He, he. Har du ikke oppdaga det før nå?

Jeg har lenge kjent igjen dine (og andres) svar i Vi menn som jeg leser fordi min mann holder det.

Snakker om drømmejobb for folk som doler til vanlig, å kunne bli betalt for å lese på dol og trekke ut leserverdige spørsmål.

Den sex og samlivsspalten ble betraktelig forbedret etter at de begynte å ta inn spørsmål fra dol, og du må for all del ikke forsvinne SDD her fra. Men det vet vi jo at du allikevel ikke klarer...

Gjest M.Angelica

He he..det har jeg og sett. Det artigste var en gang du hadde skrevet et tullesvar (forhåpentligvis) og det kom med som et seriøst svar. Moro =)

ShitDiddelyDo

He, he. Har du ikke oppdaga det før nå?

Jeg har lenge kjent igjen dine (og andres) svar i Vi menn som jeg leser fordi min mann holder det.

Snakker om drømmejobb for folk som doler til vanlig, å kunne bli betalt for å lese på dol og trekke ut leserverdige spørsmål.

Den sex og samlivsspalten ble betraktelig forbedret etter at de begynte å ta inn spørsmål fra dol, og du må for all del ikke forsvinne SDD her fra. Men det vet vi jo at du allikevel ikke klarer...

Jeg visste at Vi Menn henter spørsmål og svar fra dol, men jeg leser aldri Vi Menn. Dog var det en som glemte igjen ca. 8 Vi Menn på jobben her om dagen, og de bladde jeg gjennom. Det var sikkert litt tilfeldig, men jeg kjente igjen svar fra meg i samtlige av bladene. :)

Annonse

Hvordan kom du deg hjem? Hadde du penger til taxi - og visste han at du hadde det?

Jeg fikk trikkekort av han.... men det var ikke akutelt for meg å ta trikk alene hjem 00:30 om natten, for det er et stykke å gå fra trikkeholdeplassen. Ja jeg tok taxi, men burde tatt inn på hotell så kunne han stått utenfor døren og blomstret, for det var jeg som hadde husnøklene :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...