Gå til innhold

Gråting etter orgasme

Anbefalte innlegg

Gjest Ramina

Joda, men ikke etter hver gang man har sex. Da ser man jo virkelig at man har et problem.

Joda, om en gråter hver gang, uke etter uke, måned etter måned, år etter år så hadde nok også jeg begynt å lure :)

Men nå fortalte vel ikke innskriver om hvor lenge de hadde vært sammen de to da - eller ? - så kanskje det er et noe nyere og mer følelsesladet forhold hun har nå.

:)

Fortsetter under...

Gjest hertz

Joda, om en gråter hver gang, uke etter uke, måned etter måned, år etter år så hadde nok også jeg begynt å lure :)

Men nå fortalte vel ikke innskriver om hvor lenge de hadde vært sammen de to da - eller ? - så kanskje det er et noe nyere og mer følelsesladet forhold hun har nå.

Jamen da er det jo noe helt annet. Å kanskje føle litt lykke første gangen er noe annet enn å grine hver gang. Det var da vel ikke det som var saken? Var hun ikke trist da?

Gjest Ramina

Jamen da er det jo noe helt annet. Å kanskje føle litt lykke første gangen er noe annet enn å grine hver gang. Det var da vel ikke det som var saken? Var hun ikke trist da?

Hver gang i to måneder og hver gang i to år er to forskjellige ting.

Og ikke sa innskriver hvor lenge hun følte denne tristheten heller.

Okke som...nå har innskriver fått mange forskjellige svar hun kan tenke litt på, kanskje hun finner ut noe via noen av disse forskjellige svarene.

QuriousityKilledTheCat

Makan!! Skulle jeg gråte etter en orgasme, så måtte det da være av fortvilelse over en elendig sexpartner!!!!

Er denne orgasmen noe å hige etter da,da?? Arme sjel - ta deg en tur til en sjelegransker!

Kjære Anonym.

Fortvilende svar du har fått her inne, har ikke sett makan. Nå skal dere betvilere høre litt på meg. Jeg er en jente på 32 år, begge bena godt plantet, ben i nesa, kontroll på mine følelser og alt det der. Men en orgasme kan gjøre så mangt med kroppen til damer som ikke kan forklares, det settes mye i sving når den bygges opp. Og jeg selv har opplevd å gråte ved orgasme og fått en tomhetsfølelse etterpå. Tomhetsfølelsen slik jeg tolker den er at plutselig er alt borte etter minutter/timer med oppbygging av våre lyster og følelser og erogene soner. Så stå på jenta mi, du er helt normal, og det gjør godt at kroppen tar over av og til og viser at den duger til noe annet enn en junkfood-stasjon, den kan få deg til å gråte ved god sex.

Hilsen en som kun gråter ved en god sengepartner :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...