Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hi Doctor,Iam sorry i have to ask in english and hope i can get an english answer.I have looked at men's penises and have found that mine is so diferent.my foreskin does not retract especially when it is erect.it is dificalt for my head to come out,i feel embarassed when i make love.Is there medicin other that surgery that can cure my problem?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190735-my-penis-foreskin-does-does-not-retract/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ramina

Hi :)

I guess you have to much forehead and if this is bothering you there is medical surgery that can help.

It is a small and easy sergery.

You have to call your doctor and he will arange ewerything for you.

I hear a lot of boys saying they are wery satesfied after this surgery, and I also know people living happely with "to much" foreheas.

So you have to decide yourselves whats best for you, and deciding for sergery...contact your doctor.

Best of luck.

:)

petter smart

Hi :)

I guess you have to much forehead and if this is bothering you there is medical surgery that can help.

It is a small and easy sergery.

You have to call your doctor and he will arange ewerything for you.

I hear a lot of boys saying they are wery satesfied after this surgery, and I also know people living happely with "to much" foreheas.

So you have to decide yourselves whats best for you, and deciding for sergery...contact your doctor.

Best of luck.

:)

Har han for mye panne?

Tror du blander ordene litt her.

Du mener vel foreskin?

Gjest Ramina

Har han for mye panne?

Tror du blander ordene litt her.

Du mener vel foreskin?

Herre miiiiin *ler som en gal*

Selvsakt mener jeg jo det...skal rette opp for innskriver jeg...

Ehhh...går litt lenge mellom hver gang en skriver på engelsk...skjønner ikke hva jeg tenker med...

Eller var det problemet? At jeg ikke tenkte...hmmmm

;)

Herre miiiiin *ler som en gal*

Selvsakt mener jeg jo det...skal rette opp for innskriver jeg...

Ehhh...går litt lenge mellom hver gang en skriver på engelsk...skjønner ikke hva jeg tenker med...

Eller var det problemet? At jeg ikke tenkte...hmmmm

;)

*LOL* ;-)

Annonse

Gjest Ramina

*LOL* ;-)

Flauuuuuse...*ler så tårene triller*

Kan jo hende stakkarn hadde for mye panne da, men det bør jo ikke jeg ta som en selvfølge liksom... :)

Sånn er det når en skriver og tenker på annet på en gang, kanskje ikke bare gutta som sliter med å gjøre flere ting på en gang.

Nåhhh...jeg prøvde iallefall ;)

Flauuuuuse...*ler så tårene triller*

Kan jo hende stakkarn hadde for mye panne da, men det bør jo ikke jeg ta som en selvfølge liksom... :)

Sånn er det når en skriver og tenker på annet på en gang, kanskje ikke bare gutta som sliter med å gjøre flere ting på en gang.

Nåhhh...jeg prøvde iallefall ;)

Kunne vært et interessant konsept for en sci-fi serie en gang da...

En rase som har en hudfold som kan dras opp til å dekke hele hodet.

Nytteverdien av dette vil det selvsagt bli en utfordring å definere...

Gjest Ramina

Kunne vært et interessant konsept for en sci-fi serie en gang da...

En rase som har en hudfold som kan dras opp til å dekke hele hodet.

Nytteverdien av dette vil det selvsagt bli en utfordring å definere...

Så for meg en av disse skrukkete bikkjene jeg da...de kan vel det :)

Jepp, kanskje en eller annen "stjerler" ideen du...

*ler godt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...