Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Muskelberget

Jeg har en fast elsker. Men hun ble voldtatt av en når hun sov i fylla på fredag. Men dagen etterpå (lørdag) så kom jeg og vi hadde sex sammen uten at hun fortalte meg at hun ble voldtatt (Snodig?). Hun fortalte meg først nå (onsdag) at hun ble voldtatt på fredag. Jeg ble paff. Merkelig at hun også tok så lett på det syntes jeg. Hun var redd å si det til meg for hun var redd jeg kom til å ikke ha sex mer hvis jeg sa det (vi har bra sex!).

Men saken er om hvis voldtekteren var smittebærende og har smittet min elsker, kan jeg ha blit smittet når vi hadde sex uten kondom ca 24 timer etterpå?

vi hadde "sex" i dag også, jeg ville egentlig ikke etter hun fortalte hva som skjedde. Jeg ville at vi begge skulle sjekke hverandre først. Men vi hadde ikke samleie, jeg onanerte henne masse og uten å tenke noe over det så onanerte jeg meg selv nesten rett etterpå (dumt? først få hennes væske fra vaginanen på mine hender som tar deretter på min penis. Hvis hun er smittet kan jeg bli smittet på den måten da??)

Jeg er veldig redd for sykdommer osv. og tenker hele tiden på dette... :(

Hvordan sjekker jeg meg for kjønnsykdommer? Hva gjør jeg? Hvem ringer jeg? Hvordan går jeg frem? Aldri gjort det før. Hvorda sjekker de meg? Vannprøve? Noe mer? En kamerat sjekket seg for cirka 5-6 år siden og da tok de en q-tip og stakk ned i urinrøret (aaiiiiiks). Hvorfor gjorde de det? Holder det ikke med urinprøve?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190742-kan-jeg-bli-smittet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis hun ble smittet av denne voldtekten så er du allerede smittet, uavhengig av om du fingret henne senere eller ikke noen dager senere.

Sånn sett kan du bare fortsette å ha samleie med henne til dere har sjekket dere.

Men sjekke dere må dere få gjort.

Du kan blant annet gå til legen din så blir dette ordnet.

Kan du ikke spørre hvor din kamerat sjekket seg da?

Merkelig at hun ville ha sex med deg dagen etter at hun ble voldtatt. De fleste hadde nok ikke orket det.

Er du sikker på at hun ble det da? Det er ikke noe hun sier fordi hun hadde samleie med en annen mann og er redd for at du skal få høre om det?

Det er litt skummelt å sette spørsmålstegn ved sånt, fordi mange jenter sliter med å bli trodd. Mn samtidig vet vi også at det finnes falske voldtekter også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190742-kan-jeg-bli-smittet/#findComment-1318046
Del på andre sider

Gjest Ramina

Jeg kommenterer ikke hva jeg mener kan være grunnen til at din kjære ikke sa i fra om voldtekten.

Men jeg synes du skal vente med sex til dere er undersøkte.

Du kan være smittet allerede om hun har fått noe, men sjangsene er mindre dess mindre dere har sex.

Bestill time til legen din, forklar kort om problemet og du h*n vil vurdere hvilke tester det er aktuellt for deg å ta.

Ikke tenkt på q.tipper nå, bare sørg for å få gjennomført en sjekk slik at du kan føle deg vel igjen. (q.tippen var for clamydiasjekk tenker jeg, som er en vanlig sykdom i dag- enkel å få bukt med i så fall)

Selvsakt må også kjæresten sjekke seg, uavhengig om hun vil gå "videre" med hva som har hendt eller ei.

Men det er uansvarlig av henne å ikke fortelle, det er mye smårusk som florerer i dag, og uavhengig av grunnen til at hun har ligget med en annen så er det ingen grunn til å utsette deg for fare.

Det hadde jeg tatt en skikkelig prat om.

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190742-kan-jeg-bli-smittet/#findComment-1318058
Del på andre sider

Hvis hun ble smittet av denne voldtekten så er du allerede smittet, uavhengig av om du fingret henne senere eller ikke noen dager senere.

Sånn sett kan du bare fortsette å ha samleie med henne til dere har sjekket dere.

Men sjekke dere må dere få gjort.

Du kan blant annet gå til legen din så blir dette ordnet.

Kan du ikke spørre hvor din kamerat sjekket seg da?

Merkelig at hun ville ha sex med deg dagen etter at hun ble voldtatt. De fleste hadde nok ikke orket det.

Er du sikker på at hun ble det da? Det er ikke noe hun sier fordi hun hadde samleie med en annen mann og er redd for at du skal få høre om det?

Det er litt skummelt å sette spørsmålstegn ved sånt, fordi mange jenter sliter med å bli trodd. Mn samtidig vet vi også at det finnes falske voldtekter også.

Min første tanke var at om hun hadde samleie med begge to med så kort mellomrom så ville det bli umulig å anslå hvem som var faren om hun skulle bli gravid av det...

Evt. at hun ikke har blitt voldtatt, men har hatt en på si, som du antyder.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190742-kan-jeg-bli-smittet/#findComment-1318064
Del på andre sider

Min første tanke var at om hun hadde samleie med begge to med så kort mellomrom så ville det bli umulig å anslå hvem som var faren om hun skulle bli gravid av det...

Evt. at hun ikke har blitt voldtatt, men har hatt en på si, som du antyder.

Det er også sant, men i dag er det lett å finne ut i ettertid hvem som er faren da. Men kanskje han glatt hadde tatt på seg farskapet uten å ha tenkt noe mer på det, men da burde hun ha holdt kjeft om voldtekten.

Det er noe muffens med dette mener nå jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190742-kan-jeg-bli-smittet/#findComment-1318113
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...