Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest våtedama

Vi har et godt sexliv. Etter at jeg fikk 2 åringen har noe likevel forandret seg for meg. Jeg er "videre" på en måte. For meg blir problemet at ved å ha blitt "videre" og "våtere" kjenner jeg litt mindre enn jeg skulle ønske av mannens kjønn under samleie.

Vi finner stillinger som gjør det bedre og sånn, men jeg lurer på om det finnes noe som kan avhjelpe det at jeg blir så våt når jeg er kåt?

Noen ideer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190748-jeg-kjenner-s%C3%A5-lite/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ramina

våtheten er ikke så lett å gjøre stort med.

Evnt. kan du ha et håndkle, papir el. å tørke litt med før penetrering.

Det er vanlig å bli videre etter en fødsel, og kroppen bruker over to år for å komme seg tilbake til det normale igjen.

Derfor er det viktig at vi kvinner driver med "knipeøvelser", hver dag, fra første dag.

For å finne ut hvilke muskler som er de rette så kan du prøve å knipe av strålen når du tisser, da kjenner du hvilke du skal konsentrere deg om.

Men du skal ikke fortsette å knipetrene under dobesøk, men du kan gjøre det over alt ellers, når du leser avisen, vasker opp osv.

Ta en serie på for.eks. ti stk, liten pause, og pån igjen.

Så gå opp til tyve.

Dette ska hjelpe deg i å få bedre kontroll på musklene som igjen vil kunne gi deg et rikere sexliv, du blir trangere og du hjelper til med forebygging av urinlekkasjer/inkontinens senere i livet:

Lykke til :)

Jeg vil absolutt anbefale knipeøvelser. Hun jeg er sammen med nå var nøye med det etter fødselen, der merkes det ikke at hun har fått barn. Ei anna jeg hadde et forhold til klarte ikke å gjøre knipeøvelser, vel det var litt som å stå å veive med kølla i oslofjordtunnellen... :)

Gjest sansara

Jeg vil absolutt anbefale knipeøvelser. Hun jeg er sammen med nå var nøye med det etter fødselen, der merkes det ikke at hun har fått barn. Ei anna jeg hadde et forhold til klarte ikke å gjøre knipeøvelser, vel det var litt som å stå å veive med kølla i oslofjordtunnellen... :)

:) Får kjøpe noen kuler...!

Annonse

Gjest ABC Lille meg

våtheten er ikke så lett å gjøre stort med.

Evnt. kan du ha et håndkle, papir el. å tørke litt med før penetrering.

Det er vanlig å bli videre etter en fødsel, og kroppen bruker over to år for å komme seg tilbake til det normale igjen.

Derfor er det viktig at vi kvinner driver med "knipeøvelser", hver dag, fra første dag.

For å finne ut hvilke muskler som er de rette så kan du prøve å knipe av strålen når du tisser, da kjenner du hvilke du skal konsentrere deg om.

Men du skal ikke fortsette å knipetrene under dobesøk, men du kan gjøre det over alt ellers, når du leser avisen, vasker opp osv.

Ta en serie på for.eks. ti stk, liten pause, og pån igjen.

Så gå opp til tyve.

Dette ska hjelpe deg i å få bedre kontroll på musklene som igjen vil kunne gi deg et rikere sexliv, du blir trangere og du hjelper til med forebygging av urinlekkasjer/inkontinens senere i livet:

Lykke til :)

Når du kniper(vet det er et dumt spørsmål) skal du kjenne det knipe i endetarmen også?

Gjest Ramina

Når du kniper(vet det er et dumt spørsmål) skal du kjenne det knipe i endetarmen også?

Ja, du vil kjenne at det tar i der også :)

Ikke dumt spørsmål det da.

Du kan også være en aktiv "kniper" under sexakten, bedre vellyst for partner og du kan også lære deg å styre orgasmene dine selv på den måten.

Vil du vente litt med klimaks så slapper du litt av, vil du han nå så knip!

(altså brukbart til mye)

;)

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...