Gå til innhold

Er det lov å bli sur når

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

10

• Lillemus

6

• mrxx

5

• laguna1365380434

4

Ja, da syns jeg virkelig samboeren din skal bli sur på kameratene som er så dotter at de lar damene bli med og ødelegger en sånn fin guttetur. Og kameratene til fyren din bør bli sure på damene fordi de blander seg inn, trøkker seg med på en guttetur.

Du bør bare bli sur hvis typen din bevisst har sagt til deg at det var guttetur mens han VISSTE at det ikke var det.

Gjest Er jo egentlig sur da...

Da hadde jeg blitt veldig sinnt og slått opp. Det er løgn å si noe slikt at det er guttetur, så har det blitt med damer likevel. Typen MIN sitter og rister på haudet her...han er heilt enig...

Han påstår han ikke visste de skulle være med...

Annonse

Jeg også tror han visste det, har mest av alt lyst å si good bye, men så kommer tvilen da, kanskje han ikke visste det.. kanskje jeg overreagerer..

Kommer litt an på hvordan dere har det i forholdet ellers... Sliter dere? Er det en grunn til at han kAN ha løyet?

marlenexxx27

Jeg også tror han visste det, har mest av alt lyst å si good bye, men så kommer tvilen da, kanskje han ikke visste det.. kanskje jeg overreagerer..

Går det an å ta kontakt med kompisene eller damene deres og høre om de vet om typen din visste?

Hvordan er forholdet deres ellers? Og hvordan er han? Er han en unnvikende type som ikke sier det han mener? Og hvordan er du? Er det du som insisterer/maser/truer på at dere skal være sammen?

Mulig han visste det, men at dette i utgangspunktet var en guttetur, så kommer det et par av vennene og ødelegger med å ta med seg sine jenter. Han vil vel ikke være den som er med å ødelegge dette?

Hvis dette i utgangspunktet var en guttetur som ble ødelagt ved at to fjotter tok med seg sine jenter, bør du ikke bli sur.

Det er da ikke noe moro å være med på en guttetur? Disse to fjollsene som ødela burde hatt vett til å holde seg hjemme.

Men noe annet er selvagt hvis dette bare er en fest, hvor alle, både jenter og gutter, kan være med.

Annonse

Det er lov HVIS han visste at damene skulle være med, du ønsket å være med, og alle gutta syntes det var greit at disse damene var med.

Det høres mest ut som noe som skulle være en guttetur, og som de to damene ødela. Da har ikke du noen grunn til å være sur, men hvis de andre gutta (og din fyr) visste om det er det dårlig gjort å ikke si fra til deg/dere, og hvis han lyver om det er det jo kjipt.

Gjest ja selvsagt

Ja, da syns jeg virkelig samboeren din skal bli sur på kameratene som er så dotter at de lar damene bli med og ødelegger en sånn fin guttetur. Og kameratene til fyren din bør bli sure på damene fordi de blander seg inn, trøkker seg med på en guttetur.

Du bør bare bli sur hvis typen din bevisst har sagt til deg at det var guttetur mens han VISSTE at det ikke var det.

Hvorfor mener du at jenter ØDELEGGER en guttetur? Tror du ikke folk er i stand til å ha det hyggelig om de reiser som par? Kanskje guttene liker damene sine og synes det er hyggelig å ha dem med?

Den eneste dotten her er vel han som løy og latet som det var guttetur. Selvsagt måtte han da vite at damene skulle være med.

Gjest anti-orakel

Mulig han visste det, men at dette i utgangspunktet var en guttetur, så kommer det et par av vennene og ødelegger med å ta med seg sine jenter. Han vil vel ikke være den som er med å ødelegge dette?

Hvis dette i utgangspunktet var en guttetur som ble ødelagt ved at to fjotter tok med seg sine jenter, bør du ikke bli sur.

Det er da ikke noe moro å være med på en guttetur? Disse to fjollsene som ødela burde hatt vett til å holde seg hjemme.

Men noe annet er selvagt hvis dette bare er en fest, hvor alle, både jenter og gutter, kan være med.

Hvorfor mener noen gutter at alt blir ødelagt om jentene er med? Sier vel litt om hvor godt de liker damene sine. Når førstes turen er "ødelagt" kan vel alle ta med damene sine da, om de ønsker det.

Hvorfor tror du ikke jenter liker å dra på tur? De synes vel det er gøy å være med, eller blir det til hinder for flørtinga og knullinga til guttene??

Hvorfor mener noen gutter at alt blir ødelagt om jentene er med? Sier vel litt om hvor godt de liker damene sine. Når førstes turen er "ødelagt" kan vel alle ta med damene sine da, om de ønsker det.

Hvorfor tror du ikke jenter liker å dra på tur? De synes vel det er gøy å være med, eller blir det til hinder for flørtinga og knullinga til guttene??

Det kommer vel helt an på hvordan disse damene er, vel. Jeg er av den typen som liker meg best sammen med mannfolkene, og hater jente-tjatring om innredning, klær, planter og annet dill...

For ikke snakke om at de to gutta nok hadde det hakket mindre morsomt enn de andre :)

Hvorfor mener du at jenter ØDELEGGER en guttetur? Tror du ikke folk er i stand til å ha det hyggelig om de reiser som par? Kanskje guttene liker damene sine og synes det er hyggelig å ha dem med?

Den eneste dotten her er vel han som løy og latet som det var guttetur. Selvsagt måtte han da vite at damene skulle være med.

Jeg vet om mange tilfeller hvor mannfolka avtaler guttetur, og så drar han ene med seg dama. Da blir det ikke guttetur, og de andre guttene som hadde gledet seg til en guttetur får det ikke så gøy som de hadde planlagt når de ikke kan prate om gutteting, og han ene oppfører seg som en dott fordi dama er med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...