Gå til innhold

Er det lov å bli sur når

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,litt..Men det trenger jo ikke være hans skyld,de to andre damene kan ha "forlangt seg med" uten at typen din var klar over det.

Dessuten vet jeg at enkelte jenter er mere kompiser, mens andre er mere dama til noen..:-o

Jeg har mange guttevenner,og vet med sikkerhet at de diskriminerer voldsomt mellom jenter de mener er "en av gutta" og jenter som sådann.

Uten at jeg vet om det er tilfelle her.

Jeg har fått være med på festeturer og sånn med kompiser flere ganger, der det egentlig ikke er rom for blandet selskap..

Kanskje fordi jeg kan rape høyere enn alle sammen, og ikke blir flau eller pekefingerhevende på damesnakk og slikt?;-)

Men,ja, bli litt sur. Dette bør han forklare for deg!

:-)

Kan du fise skikkelig høyt også, og snakke i det lange og det brede om pupper og rumper?

"...................................."

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

10

• Lillemus

6

• mrxx

5

• laguna1365380434

4

Skrevet

Hvorfor mener du at jenter ØDELEGGER en guttetur? Tror du ikke folk er i stand til å ha det hyggelig om de reiser som par? Kanskje guttene liker damene sine og synes det er hyggelig å ha dem med?

Den eneste dotten her er vel han som løy og latet som det var guttetur. Selvsagt måtte han da vite at damene skulle være med.

"Hvorfor mener du at jenter ØDELEGGER en guttetur?"

Du - tenk over hva du sier, nå. Hva er en "guttetur"? En tur med bare gutter, ikke sant? Selvfølgelig ødelegger damer en guttetur, iom. at det da ikke blir en guttetur.

"Selvsagt måtte han da vite at damene skulle være med."

Hvorfor det? Hvis det var avtalt at det skulle være en guttetur? Eller skal man ikke få lov til å ha gutteturer og jenteturer?

".................................."

Skrevet

Ja, da er det grunn til å bli sur, det er jo tydeligvis bare en unnskyldning for å slippe å ha deg med.

"det er jo tydeligvis bare en unnskyldning for å slippe å ha deg med"

Hvordan vet du det? Hva hvis han ikke visste at de andre damene ble med?

Jeg har opplevd slikt tidligere, hvor en av karene plutselig troppet opp med dama. Det ble selvfølgelig ikke det samme.

"..................................."

Skrevet

Ja, selvsagt. Damene deres lot dem sikkert ikke knulle andre damer...

Herregud, hva slags forhold er du i da hvis partneren er en brems?

"Ja, selvsagt. Damene deres lot dem sikkert ikke knulle andre damer."

Selvfølgelig. Skal man knulle andre damer, så tar man ikke med madamen (med mindre hun også vil knulle andre damer).

Skrevet

Ja, men vil det si at man ikke kan ha det gøy om ma er par?

Selvfølgelig ikke. Men selv om man er et par, så betyr ikke det at man alltid må gå ut eller på fest sammen.

Skrevet

Ja, jenter på jentetur knulle vel de og. Tror du ikke jenter er utro?

Men hvem har definert turen som guttetur, og er det ikke lov å omdefinere etterhvert om de ønsker det??

"og er det ikke lov å omdefinere etterhvert om de ønsker det??"

Selvfølgelig er det ikke ok om en eller to omdefinerer turen uten videre, i siste liten.

"..................................."

Skrevet

Omdefinering etterhvert som man ønsker det er jo din lille spesialitet Maiken, så akkurat her er du rimelig inhabil vil nå jeg si. :-)

Å ja...det er henne.

Skrevet

Hvorfor er det ellers fullstendig ødeleggende om damene blir med av og til?

"Hvorfor er det ellers fullstendig ødeleggende om damene blir med av og til?"

Hvorfor snakker du piss på den måten? "Av og til"? Hvor har du det fra? Det er da ingen som har sagt at partnerene ikke kan være med "av og til" - hvis man skal kunne ha en gutte- eller jentetur i ny og ne, så må jo det nødvendigvis bety at partnerene som regel er med ellers.

Men hvis det er en AVTALT gutte- eller jentetur, så blir selvfølgelig denne ødelagt (eller ihvertfall byttet ut med noe annet) om noen plutselig omdefinerer på den måten.

Og: En guttetur er på ingen måte for å knulle andre damer, like lite som en jentetur er for å knulle andre menn. Selvfølgelig skjer det utvilsomt blant enkelte, men det er ikke den vanlige greia.

"................................."

laguna1365380434
Skrevet

Kan du fise skikkelig høyt også, og snakke i det lange og det brede om pupper og rumper?

Næh, jeg kan ikke fise så veldig høyt..;-) (tror jeg.-o) Og dessuten fiser jeg ikke offentlig, VISSE grenser får det da være;-)

Derimot KAN jeg snakke om pupper og rumper, om jeg vil. Jeg vet hva slags jeg synes er finest.

Jeg tror det er bare tull at gutter ikke er i stand til å bedømme maskulinskjønnhet og ditto for jenter og feminin. Bare utslag av redsel for stigma og generell homofobi, tror nå jeg..

Jeg vet definitivt hvilke jenter som er pene og hvilke jeg ville ha hatt sex med hvis jeg var gutt eller lesbisk..;-)

(for det er forskjell på pen og sexy nemlig..Selvom noen kan være begge deler eller ingen av dem..;-)

Dog skal det sies at mange av kompisene mine mener jeg tar feil da, men allikevel!;-)

Så det så!

Skrevet

Næh, jeg kan ikke fise så veldig høyt..;-) (tror jeg.-o) Og dessuten fiser jeg ikke offentlig, VISSE grenser får det da være;-)

Derimot KAN jeg snakke om pupper og rumper, om jeg vil. Jeg vet hva slags jeg synes er finest.

Jeg tror det er bare tull at gutter ikke er i stand til å bedømme maskulinskjønnhet og ditto for jenter og feminin. Bare utslag av redsel for stigma og generell homofobi, tror nå jeg..

Jeg vet definitivt hvilke jenter som er pene og hvilke jeg ville ha hatt sex med hvis jeg var gutt eller lesbisk..;-)

(for det er forskjell på pen og sexy nemlig..Selvom noen kan være begge deler eller ingen av dem..;-)

Dog skal det sies at mange av kompisene mine mener jeg tar feil da, men allikevel!;-)

Så det så!

"Jeg tror det er bare tull at gutter ikke er i stand til å bedømme maskulinskjønnhet"

Selvfølgelig er vi det. Det er bare ganske tabu for de fleste :-)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Hyggelig! :-)

Nei, jeg er får til en god ølrap..;-) Og har den patetiske lille uvanen at jeg uansett setting og hvor med vilje det var konsekvent og ubevvist sier unnskyld etterpå..Det er veldig latterlig og garantert senvirkninger av sterke spissborgerlige trekk i min oppdragelse..;-)

Er flinkere til å fise enn guttene jeg:-p

Gjest morga
Skrevet

Det kommer vel helt an på hvordan disse damene er, vel. Jeg er av den typen som liker meg best sammen med mannfolkene, og hater jente-tjatring om innredning, klær, planter og annet dill...

De fleste damene iallefall de jeg er med snakker ikke om innredning og planter og slik... Men kanskje eldre damer gjør det....

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

De fleste damene iallefall de jeg er med snakker ikke om innredning og planter og slik... Men kanskje eldre damer gjør det....

Hva er "eldre" damer?

Skrevet

Hva er "eldre" damer?

Jeg tror hun sikter bl.a. til meg og jeg er jo virkelig tilårskommen blitt. Hele 37. ;o)

Skrevet

Hva er "eldre" damer?

Ooops! Nå var jeg for kjapp, jeg så bare innlegget ditt i "100 nyeste". Har vært livlig her de siste dagene skjønner du og plageånden mener at enten er alle "eldre damer" eller så er vi "ungjenter". :o)

Skrevet

Ooops! Nå var jeg for kjapp, jeg så bare innlegget ditt i "100 nyeste". Har vært livlig her de siste dagene skjønner du og plageånden mener at enten er alle "eldre damer" eller så er vi "ungjenter". :o)

Nå har de jo sletta halve denne gøye tråden da!

Hmf. Det var virkelig dagens underholdning. Makan til tåpe.

Skrevet

Nå har de jo sletta halve denne gøye tråden da!

Hmf. Det var virkelig dagens underholdning. Makan til tåpe.

*hehe* Mange av Maikens innlegg fra de siste dagene er slettet. Like greit spør du meg. En frisk diskusjon liker jeg også, men alt hun gjorde var jo å gå til angrep på folk personlig.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hvem svarte jeg mon-tro? Gidder ikke lese lange tråder. Ølla blir kald, og jeg glømmer og gå på pøbben.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Øllen blir varm mente jeg:-/

Gjest bebba
Skrevet

Hvem svarte jeg mon-tro? Gidder ikke lese lange tråder. Ølla blir kald, og jeg glømmer og gå på pøbben.

Øl skal nytes kald, det må du ha vist fra før. At du glemmer å gå på pøbben kan også være en fordel;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...